Un sondaj recent, comandat de Mastercard, relevă faptul că marțea este caracterizată de niveluri scăzute de energie și bună dispoziție, iar cumpărăturile reprezintă o modalitate eficientă de a îmbunătăți starea de spirit. Astfel, 54% dintre respondenți afirmă că achizițiile îi fac să se simtă mai bine în zilele mai puțin favorabile, iar 91% dintre români recunosc că diferite beneficii la comercianții preferați i-ar ajuta să-și îmbunătățească starea de spirit în zilele cu moral scăzut. Programul Marțea Mastercard răspunde acestei nevoi, oferind posesorilor de carduri Mastercard cashback de 10% la plata cu cardul înrolat în program, în limita a 50 RON. Nu există o valoare minimă sau maximă a tranzacției.
Programul cuprinde tranzacțiile efectuate marțea în perioada 16 ianuarie - 31 decembrie 2024 și constă în 4 campanii:
- 16 ianuarie - 26 martie – Zilele destinate taxelor, impozitelor și plăților facturilor,
- 2 aprilie - 25 iunie – Zilele pentru cumpărături de la magazine alimentare de proximitate și supermarketuri,
- 2 iulie - 24 septembrie – Zilele dedicate plăților efectuate în locații fizice din afara României,
- 1 octombrie - 31 decembrie – Zilele dedicate plăților online.
Programul include toți emitenții bancari din portofoliul Mastercard în România, iar deținătorii de carduri Mastercard eligibile*, emise în România, pot accesa beneficiile gratuit, prin înrolarea cardului pe priceless.com/marti. După înscrierea cardului și confirmarea afișată pe platformă, cashback-ul se aplică automat pe cardul înrolat, la plățile eligibile efectuate în zilele de marți ale campaniei, în anumite industrii alese, în limita a 50 RON per tranzacție. Nu este necesară înscrierea cardului pentru fiecare campanie în parte; odată înscris, posesorii de carduri vor putea participa automat la toate cele 4 campanii din program.
Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Conexiunile acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.