Lectură de un minut

21 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Notino: lumânările parfumate și difuzoarele de aromaterapie, cea mai mare cerere de pe piața de beauty

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Retailerul de parfumuri şi produse cosmetice din piața românească Notino a înregistrat, în 2020, o cerere crescută pentru produse de frumusețe și wellness la domiciliu. Segmentul de îngrijire a tenului a avut o creștere de 156% în categoria măștilor de față, cea mai mare creștere din segmentul de skincare este cea a exfoliantelor faciale, care au crescut în vânzări cu 489%.

Cererea de parfumuri ambientale a crescut cu 100%, iar cea mai mare cerere a fost înregistrată în categoria lumânărilor parfumate și a difuzoarelor de aromaterapie.

Notino este un magazin online de parfumuri și cosmetice din Europa, lansat pe piața din Republica Cehă, în 2004. În prezent, compania activează pe 24 de piețe europene, unde operează, printre altele, 26 de magazine fizice. Este partener autorizat al celor mai mari companii mondiale de beauty, precum L'Oréal, Estée Lauder Companies, Coty, Puig și altele. Are un portofoliu de 55.000 de produse, de la peste 1.150 de branduri.

În anul 2020, Notino a realizat o cifră de afaceri de 563 milioane de euro. Anual, Notino vinde peste 55 de milioane de produse și gestionează 12 milioane de comenzi. În timpul sezonului de Crăciun, Notino expediază până la 140.000 de pachete într-o singură zi.

Retail jobs

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Notino: lumânările parfumate și difuzoarele de aromaterapie, cea mai mare cerere de pe piața de beauty