Lectură de un minut

11 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Notino a adăugat peste 100 de noi branduri de îngrijire a tenului în magazinul online

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Retailerul online de parfumuri și cosmetice Notino și-a extins portofoliul, în ultimele 12 luni, cu peste 100 de noi branduri de îngrijire a tenului, precum Mario Badescu, StriVectin, Too Cool for School, Some By Mi, iar vânzările acestei game au crescut cu 100%.

În ceea ce privește preferințele consumatorilor români pentru produsele de îngrijire a tenului, acestea s-au schimbat în 2022, comparativ cu 2021, Notino înregistrând o creștere cu 83% pentru spray-urile de față, cu 19,9% pentru loțiunile tonice, cu 13,86% pentru măștile de față și o creștere cu până la 7,7% pentru seruri.

În topul primelor 5 branduri alese de consumatori se află La Roche Posay, Garnier, Ziaja, Vichy și Clinique. În topul produselor de îngrijire a tenului preferate se numără produsele hidratante (24,71%), măștile șervețel (9,89%), serurile pentru ten (9,35%), tratamentele pentru buze (8,16%) și produse de curățare (7,77%).

Clienții pot retura produsele comandate de pe Notino în 90 de zile și au livrare gratuită pentru comenzile de peste 250 de lei.

Notino a ajuns la un număr record de clienți pe piața din România, în anul 2021, înregistrând 260.000 de clienți noi față de anul precedent și ajungând la un total de 1,3 milioane de-a lungul anilor.

Notino este unul dintre cele mai mari magazine online care comercializează parfumuri si cosmetice din Europa, înființat în Republica Cehă în anul 2004. În prezent, Notino activează pe 28 de piețe europene, unde operează 26 de magazine fizice. Este partener autorizat al celor mai mari companii mondiale de beauty, precum DIOR, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Chloé, Estée Lauder și altele și are un portofoliu incredibil de 83.000 de produse, de la peste 1.500 de branduri.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Notino a adăugat peste 100 de noi branduri de îngrijire a tenului în magazinul online