Lectură de 3 minute

16 Oct 2020 - Știri și Noutăți

Noi speakeri confirmați la retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Adrian Cocan, general manager Lăptăria cu Caimac, Feliciu Paraschiv, owner Paco Supermarkets, Adrian Câzu, development & retail manager Benvenuti, Mihai Bonca, marketing director & Trainer Brand Architects, Edvin Abdulachim, commercial director Altex, Cătălin Samara, chief operations officer Carrefour România, Bogdana Gheorghe, managing director RetailZoom, Ioana Teodorescu, marketing manager GLAMI România, Cornelia Nicolae, retail operations director Fashion House Outlet Centre sunt cei mai recenți speakeri confirmați la retailArena 2020 - retailAbovecorona: Retailing in times of crisis.

Aceștia se alătură speakerilor deja confirmați pentru ediția cu numărul 8 a retailArena: Cornel Morcov (FAN Courier), Robert Berza (Fashion Days), Cristi Movilă (VTEX), Andrei Pogonaru (Veranda Mall), Sînziana Pardhan (P3), Raluca Radu (Answear.ro), Alina Stepan (Ipsos România), Raluca Pușcaș (Filip & Company), Cosmin Dan (Euromonitor International).

În acest an, la retailArena dezbatem cele mai arzătoare subiecte ale momentului în industria de retail, pornind de la cuvintele cheie ale momentului care caracterizeaza industria: retailing in times of crisis. Cum s-au adaptat retailerii noii realități economice și de consum? Ce măsuri au luat producătorii pentru a răspunde noilor nevoi ale consumatorilor? Cât de mult a accelerat pandemia anumite trenduri? Câte ar fi trebuit să fi fost deja adoptate de retaileri și să fi devenit noua normalitate? Care sunt noile tendințe care apar ca rezultat al pandemiei și în ce masură le putem anticipa în contextul schimbărilor dramatice de la o zi la alta?

La aceste întrebări și multe altele vom răspunde la cea de-a opta ediție retailArena 2020 - retailAboveCorona: Retailing in times of Crisis, ce are loc pe 27 și 28 octombrie.

Te poți înscrie pentru a participa gratuit la retailArena 2020 AICI!

Noutăți retailArena 2020

Anul acesta nu putem să nu vorbim despre toate mișcările și transformările ce au avut loc în industria de retail odată cu pandemia. Am regândit zilele retailArena și am extins formatul panelurilor pentru a acoperi toate provocările industriei.

În prima zi - Retail Strategy & Marketing Day - vorbim cu companii de top din piață despre soluțiile câștigătoare în pandemie, cum au reușit să transforme criza în oportunități și pe ce strategii vor continua să mizeze.

În a doua zi a retailArena 2020 - Unified Commerce Day - vom dezbate “noul normal” în privința canalelor de vânzare și ce urmează după omnichannel. Vom aborda și subiectul serviciilor și platformelor de livrare ca un nou must have, precum și provocările din curierat, logistică și depozitare.

Citeste si:
Mai e loc de încă un mall în București? Interviu cu CBRE România
Mai e loc de încă un mall în București? Interviu cu CBRE România

Pe lângă cele șase paneluri cu dezbateri, vom avea prezentări, studii exclusive de la partenerii Euromonitor International, Ipsos România și RetailZoom, precum și fire chat-uri și workshop-uri.

Format hibrid, în platforma de evenimente virtuale

Anul acesta, în premieră, retailArena are loc în platforma de evenimente virtuale dezvoltată de InternetCorp care permite o experiență digitală completată de interacțiunile cheie pe care obișnuiam să le avem în cadrul evenimentelor offline - de la vizionare standurilor în expo zone și până la networking-ul cu speakeri și participanți.

Pentru a participa la retailArena 2020 nu trebuie decât să te înregistrezi la acest link, iar pe 27 și 28 octombrie să fii prezent în platformă pentru a explora main stage-ul cu discuții și dezbateri, download area pentru a descărca materiale utile sau networking zone pentru a socializa cu ceilalți participanți. retailArena are o audiență anuală de peste 400 de participanți, profesioniști din domeniile de retail, FMCG, eCommerce, marketing, furnizor de servicii și dezvoltatori imobiliari, iar anul acesta odată cu transferul în digital ne așteptăm ca acest număr să crească. Mai mult, participarea la retailArena 2020 este gratuită.

Te poți înscrie pentru a participa gratuit AICI.

retailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro și retail.ro, powered by VTEX, FAN Courier, P3, eMAG Marketplace, Carrefour, Fashion House Outlet Centre București, Veranda, Twispay, Smart ID, Ceetrus, foodpanda, Answear, GLAMI, Filip&Company, ALTEX, Cushman & Wakefield Echinox, Optimized, Euromonitor și Ipsos.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Noi speakeri confirmați la retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis