Lectură de 2 minute

09 Mai 2024 - Știri și Noutăți

Noi produse vestimentare în România: Zalando bate palma cu un brand elvețian de echipament sportiv

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Anul 2024 este anul sportului, având loc numeroase evenimente sportive majore în Europa. Sportul ocupă un loc important în viețile oamenilor, iar îmbrăcămintea sportivă este parte a exprimării identității acestora.

Sursa foto: Unsplash.com

Un studiu recent indică faptul că 20% dintre români fac exerciții fizice sau practică sport cel puțin o dată pe săptămână, iar alți 6% fac sport între o dată și 3 ori pe lună. De aceea, se așteaptă ca vânzările de articole sportive în Europa să înregistreze o creștere de 16% anual, până la un volum de piață estimat la 77 de miliarde de euro până în 2027.

Retailerii online răspund cererii pieței. După ce a lansat anul trecut mai multe branduri de sport care inspiră cum ar fi Rapha și Hoka, Zalando a întâmpinat recent un nou partener în magazinele sale de modă: brandul elvețian On. Colectia include încălțăminte și îmbrăcăminte pentru bărbați și femei, cu accent pe alergare și performanță.

Datele arată, de asemenea, obstacole în calea practicării sportului în România, cum ar fi constrângerile de timp (38%) sau lipsa de motivație (22%). Echipamentul sportiv, încălțămintea, accesoriile și echipamentul oferite de Zalando contribuie adesea la nivelul de motivație și încredere resimțit de persoane în timpul exercițiilor fizice sau practicării unui sport. De aceea, Zalando facilitează alegerea hainelor și produselor sportive potrivite, făcând experiența mai plăcută pentru clienții săi. Aceștia pot explora și pot fi inspirați de poveștile brandurilor, detalii despre produse, conținut de la influenceri și sfaturi de la atleți în „Sports Home” și în spațiile dedicate pentru Running, Training sau Yoga.

Zalando este una dintre principalele platforme de fashion și lifestyle online din Europa. Fondată la Berlin în 2008, compania oferă o gamă largă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii și beauty, la peste 51 de milioane de clienți activi din 25 de țări. Selecția de branduri internaționale include atât nume cunoscute la nivel global, cât și mărci locale.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Noi produse vestimentare în România: Zalando bate palma cu un brand elvețian de echipament sportiv