Lectură de un minut

04 Oct 2021 - Știri și Noutăți

Noi magazine în AFI Cotroceni: New Balance, Obsentum, Grid, Strigo și Siebel Jewlery

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Portofoliul de magazine al AFI Cotroceni s-a mărit în ultimile două luni cu noi branduri: Obsentum, Nespresso Boutique, New Balance, GRID, UFIT, Siebel Jewlery, Devodep, Strigo, Mi Piace, Avocadoo, Emre Baklava și La Romana.

În această lună s-a lansat Famous Merch, un spațiu destinat produselor personalizate, care găzduiește în prezent colecția „Hatz” semnată de vloggerul și cântărețul Dorian Popa.

AFI Cotroceni a investit de la începutul pandemiei până în prezent peste 850.000 de euro în implementarea măsurilor de protecție și prevenție.

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni are zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, cel mai mare food court dintr-un spațiu comercial din România, dar și o zonă de entertainment.

AFI Ploiești a fost inaugurat în octombrie 2013, în urma unei investiții de peste 50 de milioane de euro. Mall-ul oferă o suprafață închiriabilă de 34.000 metri pătrați pe două etaje, găzduind peste 100 de branduri naționale și internaționale, o zona de food court și un cinema cu 6 săli. În 2019, AFI Ploiești a fost evaluat la 68 milioane euro, traficul zilnic ridicându-se la 17.000 de vizitatori.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Noi magazine în AFI Cotroceni: New Balance, Obsentum, Grid, Strigo și Siebel Jewlery