Lectură de 2 minute

13 Jan 2023 - Știri și Noutăți

NN România lansează o asigurare pentru românii care își pierd locul de muncă

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Ultimii ani au crescut nevoia românilor de protecție în situații neprevăzute care le pot afecta stilul de viață, contextul macroeconomic și geopolitic amplificând îngrijorările privind stabilitatea locului de muncă și siguranța financiară a familiei. NN România, companie pe piața asigurărilor de viață și pensiilor private, completează portofoliul de soluții de protecție oferite clienților cu o asigurare pentru pierderea locului de muncă. 

Sursa foto: Pixabay.com

Pentru 6 români din 10, locul de muncă actual reprezintă singura sursă de venit, potrivit unui studiu cantitativ ISRA desfășurat la inițiativa NN România în 2021, și numai 33% spun că se pot baza pe sprijin financiar din partea familiei sau prietenilor în caz de șomaj. Dacă și-ar pierde veniturile salariale, respondenții consideră că ar avea nevoie de o sumă între 1.500 și 2.500 de lei lunar, timp de o perioadă cuprinsă între 4 și 8 luni, pentru a putea acoperi nevoile financiare de bază până la găsirea unui nou loc de muncă, mai arată studiul.

Noua asigurare lansată de NN România se adresează clienților cu vârsta cuprinsă între 18 și 60 de ani care îşi doresc acoperire extinsă și sprijin financiar pentru a proteja veniturile familiei în eventualitatea pierderii locului de muncă din motive independente de propriile planuri profesionale, conform condițiilor contractuale.

Asigurarea NN pentru pierderea locului de muncă poate fi achiziționată împreună cu un contract nou de asigurare de viață sau poate fi atașată unui contract deja existent și oferă clienților două niveluri de protecție, în funcție de nevoile financiare ale familiei.

Retail jobs

Astfel, clienții pot opta pentru o sumă asigurată de 2.000 sau 4.000 de lei pe lună, de care pot beneficia imediat după încetarea contractului de muncă pentru o perioadă de maximum 12 luni, până la găsirea unui nou loc de muncă.

Iar dacă pe parcursul asigurării își păstrează locul de muncă și nu este nevoie să folosească beneficiile financiare acoperite, clienții primesc la finalul contractului 30% din valoarea primelor plătite pentru asigurare.

NN (www.nn.ro) este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața din România, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are 450 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României.

NN România este parte din NN Group, companie de servicii financiare cu o istorie de mai bine de 175 de ani la nivel internațional și o prezență puternică în 11 țări, având în total peste 14.000 de angajați și peste 18 milioane de clienți. NN Group este listat la bursa Euronext Amsterdam din 2014.

Citeste si:
Jumătate dintre angajați se așteaptă să li se mărească salariile anul acesta. Ce spun însă specialiștii în HR
Jumătate dintre angajați se așteaptă să li se mărească salariile anul acesta. Ce spun însă specialiștii în HR

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  NN România lansează o asigurare pentru românii care își pierd locul de muncă