Lectură de 3 minute

28 Sep 2021 - Știri și Noutăți

Nestlé lansează un nou sortiment de cafea pentru HoReCa, Roastelier by Nescafé

Roxana Vasile

Roastelier by Nescafé, divizia Nestlé dedicată sectorului Out of Home, devinde disponibilă și în România, fiind o soluție de prăjire a cafelei pentru antreprenorii din HoReCa. Prăjirea cafelei devine accesibilă prin tehnologia IntelliRoast, care combină prăjirea pe pat fluid cu utilizarea unui software intuitiv patentat și un sistem de gestionare a deșeurilor.

„După lansările Roastelier în țări ca Grecia, Japonia, Italia, sau țările din nordul Europei aducem acum această soluție și în România. În ultimii ani, am observat o creștere pe piața cafelei și vrem să facem acest domeniu mai accesibil atât pentru antreprenori, cât și pentru clienții acestora, care se vor putea bucura de o cafea premium în locațiile lor preferate. Ne dorim ca Roastelier by Nescafé să fie următorul pas în domeniul cafelei pentru cei care vor să facă trecerea de la o simplă cafenea către o prăjitorie în toată regula și să își diversifice sursele de venit'', a declarat Ovidiu Tunaru, business executive officer Nestle professional România, Bulgaria și zona Adriatică.

Astfel, prin Roastelier consumatorii pot accesa o selecție de cafele Arabica din întreaga lume, obținute în mod sustenabil, iar sortimentele produse în Columbia și Brazilia pot fi utilizate ca atare, dar pot fi și personalizate. În plus, și ambalajul produsului poate fi personalizat cu elementeled e branding specifice fiecărei cafenele.

De asemenea, utilizatorii pot beneficia și de sesiuni de training susținute de experții Roastelier, dar și de servicii personalizate, care vor putea fi accesate prin intermediul platformei Nestlé Professional.

Citeste si:
Ikea se așteaptă ca problemele de aprovizionare să dureze până în 2022. Ce măsuri ia retailerul

Vânzările Nestlé Global au crescut cu doar 1,3% în primul trimestru de anul acesta, ajungând la 19,1 miliarde de euro. Creșterea organică a atins 7,7%, cu o creștere internă reală (RIG) de 6,4% și pricing de 1,2%. Creșterea s-a bazat pe activitățile derulate în majoritatea zonelor geografice.

Pe categorii de produse, principalele motoare de creștere ale retailerului în primul trimestru au fost cafeaua și Purina PetCare, alimentate de impulsul continuu în comerțul electronic și lansările de produse noi. Astfel, cafeaua a înregistrat o creștere de două cifre, cererea puternică fiind pentru categoriile Nescafé și Starbucks.

Produsele culinare a înregistrat o creștere ridicată de o singură cifră, în principal datorită condimentelor Maggi, Garden Gourmet și afacerii Mindful Chef.

Categoria Dulciuri a raportat o creștere redusă cu o singură cifră, cu evoluții puternice ale vânzărilor în Franța și Rusia. Pe de altă parte, alimentele pentru sugari au înregistrat o creștere negativă din cauza stocurilor consumatorilor din martie anul trecut și a ratei mai scăzute a natalității în contextul pandemiei.

Citeste si:
Aquila lansează o ofertă publică pentru a-și lista acțiunile la Bursa de Valori București

Afacerile producătorului Nestlé au crescut în pandemie cu trei milioane de lei, ajungând la 933 de milioane de lei, iar profitul a depășit 71 de milioane de lei, în 2020. Numărul angajaților s-a redus la 483, după ce gigantul a închis în prima parte a anului 2019 singura fabrică de producție din România, de la Timișoara, de unde ieșeau napolitanele Joe.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Nestlé lansează un nou sortiment de cafea pentru HoReCa, Roastelier by Nescafé