Lectură de 3 minute

14 Jun 2022 - Știri și Noutăți

Nestlé lansează pe piața din România brandul Nesvita, o gustare din ovăz cu fibre, vitamine și minerale

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Nestlé lansează pe piața din România brandul Nesvita, o gustare de ovăz cu fibre, vitamine și minerale. Pentru 72% dintre românii din mediul urban, ingredientele sunt cele mai importante în decizia de achiziționare a unui produs alimentar, conform unui studiu realizat de Nestlé în decembrie 2021. Noua rețetă a companiei include fulgi de ovăz integral, fructe uscate, semințe și miere și nu conține zahăr adăugat.

Nesvita este disponibil în magazine în trei variante: gustare de ovăz pentru energie, gustare de ovăz pentru piele sănătoasă, gustare de ovăz pentru imunitate. Varianta prună-măr cu semințe de in a fost dezvoltată pentru a oferi un plus de energie, varianta morcov-măr conține vitaminele B2 (riboflavină) și B3 (niacină) care contribuie la menținerea sănătății pielii, iar varianta zmeură, coacăze negre și semințe de in cu vitaminele C si B6 a fost creată cu scopul susținerii imunității. Cele trei propuneri de mic dejun sunt disponibile în pachete de o singură porție (35 grame).

Gama de produse Nesvita se încadrează în categoria cerealelor pentru micul dejun, fragmentată în numeroase segmente precum cereale gata de consum, granola, muesli, terciuri, gustări din ovaz etc, conform CODEX Alimentarius.

Industria cerealelor pentru micul dejun a avut o creștere constantă de-a lungul istoriei sale. În ceea ce privește gustările de ovăz și terciurile, Scoția și Marea Britanie sunt țările cu cel mai ridicat consum iar în țările mai apropiate de România, precum Polonia sau Serbia, consumatorii sunt deja familiarizați cu această sub-categorie, conform unui studiu realizat de Ipsos Marketing.

Retail jobs

În România, piața de cereale pentru mic dejun a atins în 2021 valoarea de 70 de milioane de euro, cea mai mare cotă de piață de 88,5% fiind deținută de cerealele gata de consum, conform datelor furnizate de Nielson Retail Audit. Sub-categoria de cereale de tip gustări de ovăz este relativ recent dezvoltată în România, cu o valoare de 851.000 de euro și o cotă de doar 1.2%, dar cu o evoluție considerabilă atat în volum (+ 38%) cât și în valoare (+44%).

Consumul de fibre alimentare recomandat este, în medie, de 30 de grame pe zi. O porție de 35grame de gustare de ovăz Nesvita asigură aproximativ 10% din necesarul zilnic de fibre alimentare, furnizând între 2,8 grame și 3,5 grame de fibre per porție.

Consumul de cereale integrale în România

60% dintre românii din mediul urban consideră că alimentația sănătoasă este cel mai important contributor la un stil de viață sănătos, conform studiului realizat de Nestlé în decembrie 2021. Cu toate că românii știu că cerealele integrale sunt bogate în fibre alimentare și pot contribui la reducerea riscului anumitor boli cronice netransmisibile, media consumului este doar de 2.8 ori pe săptămână.

Consumul în România este mult sub recomandări, care propun ca jumătate din cerealele și produsele derivate (pâine, paste, orez) consumate într-o zi să fie integrale. Doar 16% dintre românii din mediul urban consumă cereale integrale mai mult de 5 ori pe săptămână.

Citeste si:
România va produce mai multe cereale decât va consuma anul acesta și poate duce și la export
România va produce mai multe cereale decât va consuma anul acesta și poate duce și la export

Nestle România a înregistrat în anul 2021 o creștere de 10,5% și a ajuns la afaceri de 1,03 miliarde de lei, potrivit calculelor Retail.ro.

Nestle România a înregistrat în anul 2021 o creștere de 10,5% și a ajuns la afaceri de 1,03 miliarde de lei, potrivit calculelor Retail.ro. Nestlé este o companie de produse alimentare și băuturi, prezentă în 189 de țări din întreaga lume, cu peste 300.000 de angajați. Cele peste 2.000 de brand-uri ale Nestlé includ nume precum Nescafé, Nespresso, Maggi și Nesquik. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Nestlé lansează pe piața din România brandul Nesvita, o gustare din ovăz cu fibre, vitamine și minerale