Printre noile sortimente lansate se numără 8 varietăți de capsule Starbucks de la Nespresso, unele cu denumiri emblematice, altele cu origine unică a cafelei precum Colombia și Sumatra, alături de o variantă decafeinizată.
Totodată, vor fi disponibile și 8 varietăți de capsule Starbucks de la NESCAFÉ Dolce Gusto, dintre care trei espresso, două americano și trei specialități de cafea – cappuccino, latte macchiato și caramel macchiato.
Alături de acestea, vor fi lansate câte 3 produse în categoria de cafea boabe și în categoria de cafea prăjită și măcinată, cu grade de prăjire diferite și denumiri care reflectă poveștile sortimentelor. Spre exemplu, Pike Place Roast poartă numele primului magazin Starbucks din Seattle, iar House Blend marchează debutul Starbucks, fiind primul amestec, creat în 1971.
Lansarea noilor produse Starbucks pentru prepararea cafelei acasă vine ca urmare a colaborării dintre Nestlé și Starbucks, cele două companii unindu-și forțele încă din 2018 prin intermediul unei alianțe globale pentru categoria de cafea. Astfel, Nestlé poate comercializa produse Starbucks ambalate, din segmentul de cafea și ceai, în afara cafenelelor Starbucks, excluzând produsele de tip Ready-to-Drink.
Odată cu această lansare, Nestlé își întregește portofoliul, acoperind toate segmentele de cafea, atât cele destinate consumului acasă cât și în afara casei, prin brandurile NESCAFÉ, NESPRESSO și STARBUCKS.
În urmă cu câteva luni, Coca-Cola a anunțat că a lansat în România brandul Costa Coffee și că va distribui cafea ambalată în rețele de retail și în punctele HoReCa partenere. Coca-Cola are planuri de a lansa capsulele de cafea, espressorul Costa Coffe Express sau soluții de coffee-to-go, însă nu va deschide nicio cafenea Costa Coffee, neavând planuri în acest sens.
5 to go lansează în retail o nouă gamă de capsule de cafea
