Lectură de 2 minute

19 Jul 2023 - Știri și Noutăți

Nestlé lansează noua gamă de cafea Ready to Drink, NESCAFÉ Barista Style

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Nestlé, companie de produse alimentare și băuturi din lume, lansează în România prima linie pan-europeană de cafea de tip Ready to Drink, gama NESCAFÉ Barista Style. 

Sursa foto: Unsplash

Nestlé pune la dispoziția consumatorilor săi, pe lângă rețetele clasice, noi variante în gama NESCAFÉ Barista Style Ready to Drink: Cappuccino, Latte, Latte Caramel și Americano. Fiecare produs are un gust delicios și echilibrat, fiind creat din boabe de cafea de calitate atent alese și, în funcție de variantă, lapte și combinații de arome.

Aceste noi rețete au fost create pentru a răspunde nevoilor cele mai recente ale consumatorilor și pe baza expertizei Nestlé în cafea. Noile rețete NESCAFÉ Barista Style reprezintă extinderea portofoliului mărcii NESCAFÉ în segmentul Ready to Drink și oferă o experiență răcoritoare, echilibrată, de cafea on-the-go.

Segmentul Ready to Drink cunoaște cea mai rapidă creștere din întreaga categorie de cafea, cu o rată anuală de creștere de peste 25% la nivelul anului trecut (octombrie 2021-septembrie 2022)1. Mai mult, în România, acest segment este la același nivel cu cel al cafelei boabe, arătând în continuare potențialul puternic de dezvoltare a acestei categorii. Cel mai important canal de desfacere pentru această categorie este comerțul modern (cotă de volum de 62%), în timp ce benzinăriile au o cotă de volum de aproximativ 14%2.

Potrivit sondajelor efectuate printre consumatorii de Ready to Drink, 57% dintre aceștia o consumă pentru plăcerea gustului și în momentele de socializare, iar într-un procent semnificativ mai mic o beau exclusiv pentru a se energiza cu ajutorul cafelei.

Observăm o schimbare de consum în categoria Ready To Drink, întrucât se migrează treptat de la o achiziție de impuls, către un consum constant, planificat. Cafeaua Ready to Drink a început să fie considerată potrivită pentru consumul zilnic, la prânz, ca desert sau între mese.

Consumatorul obișnuit de cafea Ready to Drink este cel care explorează diverse arome și gusturi în categoria de cafea sau specialități de cafea, este tânăr, ambițios și deschis la lucrurile noi. Consumul de cafea are o conotație socială, de petrecere a timpului împreună cu prietenii.

Citeste si:
Festivalul cafelei în București: când și unde va avea loc
Festivalul cafelei în București: când și unde va avea loc

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Nestlé lansează noua gamă de cafea Ready to Drink, NESCAFÉ Barista Style