Lectură de 3 minute

30 Apr 2024 - Știri și Noutăți

NESTLÉ lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Primăvara aduce 40 de noi produse din cinci categorii în portofoliul Nestlé, companie de alimente și băuturi din lume, într-o adevărată campanie menită să-i încânte pe consumatorii români cu inovație și deliciu.

Sursa foto: nestle.com

Dintre cele 40 de noi produse, 20 sunt sezonale, din categoriile Kitkat si Smarties, în ediții limitate de Paște. De la iepurași, precum KitKat Caramel Sărat, deliciul sezonului, la ouă de ciocolată cu bombonele Smarties în interior, sau cutiile de Egg Hunt, produsele KitKat și Smarties sunt perfecte pentru a le savura în timp ce vă bucurați de momentele speciale alături de cei dragi.

Pentru iubitorii cafelei, NESCAFÉ 3in1 Black Roast iese în evidență la raft prin ambalajul său alb și negru într-o categorie tradițional codificată pe culori, și așa este și gustul său. Contrastul dintre aroma intensă și bogată a cafelei, a laptelui și a zahărului din NESCAFÉ 3in1 Black Roast ar putea deveni o combinație preferată pentru consumatorii din întreaga regiune.

Nu mai puțin de 14 noi produse vor fi anunțate în curând sub brandul Maggi în probabil cea mai amplă împrospătare de categorie din portofoliul curent al Nestlé. Toate produsele Maggi sunt realizate din legume atent produse și procesate, iar ambalajele sunt realizate din hârtie și se pot recicla ușor.

În categoria Infant sunt anunțate șase produse noi: mai multe variante de deserturi și piureuri de fructe pentru bebeluși GERBER, cereale integrale precum Nestlé Junior Căpșuni având o textură cu bucățele de fructe si cereale, îmbogățite cu fier și 12 vitamine și minerale pentru o dezvoltare armonioasă. Fiecare porție de cereale Nestlé pentru sugari și copii de vârstă mică asigură o nutrietie echilibrată cu fiecare castronaș. Nestlé susține recomandarea Organizației Mondiale a Sănătății privind alăptarea exclusivă până la 6 luni și începerea folosirii produsului de la această vârstă în paralel cu continuarea alăptării. Pentru diversificarea alimentației celor mici, este obligatorie consultarea medicilor de specialitate.

Și prietenii noștri blănoși vor fi surprinși de noutățile Nestlé sub brandul Purina. Este vorba de Purina AdVENTuROS™ Training, recompense pentru câini, potrivite pentru diverse momente ale zilei precum dresaj, plimbări, sănătatea dentiției, respectiv de noua gamă Felix Tasty Shreds, hrană umedă pentru pisici cu acizi grași Omega 6 esențiali și combinația potrivită de vitamine pentru a ajuta la menținerea vitalității pisicii și a o pregăti pentru șotii și noi aventuri!

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Citeste si:
Coca-Cola a încălcat una din regulile fundamentale de utilizare a logo-ului. Cum a motivat compania gestul său
Coca-Cola a încălcat una din regulile fundamentale de utilizare a logo-ului. Cum a motivat compania gestul său

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  NESTLÉ lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite