Lectură de 2 minute

11 Apr 2023 - Știri și Noutăți

Nestle intră pe piața suplimentelor alimentare. Compania a preluat operațiunile Solgar 

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Nestlé Romania preia operațiunile Solgar, comercializând direct aceste suplimente alimentare pe piața locală. Această tranzacție urmează a fi finalizată în august 2021. Achiziția Nestlé va cuprinde mărcile de bază ale companiei Bountiful, inclusiv Nature’s Bounty, Solgar, Osteo Bi-Flex, Puritan’s Pride, Ester-C și Sundown. 

Sursa foto: Nestle

Transferul include preluarea unui grup de angajați specializați pentru a asigura continuitatea afacerii. Atât brandul Solgar, cât și resursele umane dedicate afacerii Solgar vor fi integrate în organizația Nestlé România, ca parte a diviziei Nestlé Health Science. Solgar este unul din liderii pieței mondiale a suplimentelor alimentare.

Odată cu integrarea produselor Solgar în portofoliul său, Nestlé România va câștiga o poziție superioară pe piața suplimentelor alimentare și se va adresa mai multor tipuri de consumatori cu produsele sale.

Nestlé Health Science a achiziționat Bountiful Company în 2021, care i-a asigurat poziția de lider în industria de suplimente alimentare, categorie din care fac parte vitaminele, mineralele și produsele pe bază de plante.

Solgar, fondată în 1947

Fondată în 1947 în Lower Manhattan, New York, Solgar este unul din liderii de pe piața globală a suplimentelor alimentare. Produsele Solgar au fost distribuite în România din 2012 de către Isoplus, o companie fondată în 1986 în Grecia cu scopul de a le oferi consumatorilor greci suplimente alimentare naturale de înaltă calitate, oferind clienților și comunității științifice cele mai bune servicii și informații posibile.

În 1992, Isoplus a început să coopereze cu compania americană de suplimente alimentare Solgar, un lider mondial în suplimente alimentare, devenind reprezentantul și distribuitorul oficial al acestor produse pentru Grecia, iar mai târziu pentru alte țări din regiune.

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială.

Citeste si:
Nestlé și Danone vor încetini creșterea prețurilor după ani de scumpiri puternice
Nestlé și Danone vor încetini creșterea prețurilor după ani de scumpiri puternice
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Nestle intră pe piața suplimentelor alimentare. Compania a preluat operațiunile Solgar