Lectură de 2 minute

22 Jan 2021 - Știri și Noutăți

Nestlé a investit peste 320 milioane de euro în Nescafe Plan

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

La peste 10 ani de la lansarea Nescafe Plan, compania Nestlé anunță rezultatele obținute sub umbrela programului de sustenabilitate. Între 2010 și 2020, Nestlé a investit peste 320 milioane de euro în proiecte de susținere a producției sustenabile de cafea, a distribuit 235 milioane de arbori de cafea în întreaga lume și a ajutat peste 900.000 de fermieri să cultive și să producă mai multă cafea de calitate superioară.

De asemenea, compania a fost implicată în dezvoltarea a 15 noi variante de arbori de cafea (10 variante de Arabica și 5 variante de Robusta) cu o rezistență mai mare și un randament mai ridicat. În plus, pentru a asigura expertiza necesară, compania a implicat în acest proces 230 de agronomi parteneri.

În 2020, 75% din cafeaua folosită în producția Nescafe a fost obținută în mod sustenabil, depășind astfel obiectivul asumat în 2010, de 70%. În comparație cu 2019, compania raportează o creștere de 10% în ceea ce privește materia primă obținută sustenabil.

Prin intermediul acestei inițiative, Nestlé le oferă fermierilor acces la resurse educative, cu ajutorul cărora aceștia învață cum să-și diversifice veniturile prin creșterea altor culturi, pe lângă arborii de cafea. În plus, datorită implicării sale constante, compania și-a adus aportul în îmbunătățirea unor condiții economice din patru țări producătoare de cafea (Mexic, Coasta de Fildeș, Honduras și Vietnam).

De la implementarea planului în 2010 și până acum, în raport cu fabricarea fiecărei tone de produs, compania a înregistrat o reducere de 46% la nivelul emisiilor de carbon (cu 11% peste obiectivul setat în 2010) și o reducere de 53% a consumului de apă (cu 18% peste obiectivul setat în 2010). Diminuarea consumului de apă a fost posibilă datorită cantităților reduse utilizate în fabrici și în procesul de irigare al culturilor de cafea.

De asemenea, până la finalul acestui an, compania va publica noul Plan de Sustenabilitate. În plus, compania anunță un nou obiectiv de sustenabilitate: până în 2025, Nescafe își propune să obțină în mod sustenabil 100% din cafeaua folosită.

Începând cu această lună, rețetele neschimbate Nescafe sunt disponibile într-un nou design: compania lansează etichete noi pentru întreaga linie de cafea solubilă din România. Toate produsele sunt obținute din boabe de cafea cultivate și procesate în mod sustenabil sub umbrela Nescafe Plan.

Citeste si:
Aproape 20.000 de români au vizitat CoffeEast. Când va avea loc următoarea ediție a festivalului regional de cafea
Aproape 20.000 de români au vizitat CoffeEast. Când va avea loc următoarea ediție a festivalului regional de cafea
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Nestlé a investit peste 320 milioane de euro în Nescafe Plan