Lectură de 3 minute

12 Jan 2022 - Știri și Noutăți

Nestlé România devine parte din piața nou creată pentru Europa de Sud-Est, coordonată de Alessandro Zanelli

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Producătorul de alimente și băuturi Nestlé anunță crearea pieței destinată Europei de Sud-Est (SEEM) și îl numește pe Alessandro Zanelli în funcția de market head începând cu data de 1 ianuarie 2022. Noua piață este formată din România, Bulgaria, Adriatice, Ucraina și Moldova și se va concentra pe dezvoltarea celor cinci hub-uri locale - București, Sofia, Zagreb, Belgrad și Kiev, a celor 8.000 de angajați și a celor cinci fabrici care funcționează pe teritoriul SEEM.

„Vom transforma structura pieței noastre, ceea ce ne va permite să atingem cele mai îndrăznețe obiective, să avem rezultate ambițioase și să câștigăm în fiecare categorie și în toate regiunile geografice. Trăim și muncim într-o zonă cu un potențial uman și material extraordinar, și trebuie să fim mândri de toate progresele pe care le-am făcut și le facem zi de zi“, declară Alessandro Zanelli, market head Nestlé SEEM.

Alessandro Zanelli, actualul market head al Nestlé Ucraina – Moldova, va deveni market head al pieței Nestlé SEEM, cu conducere directă pentru Ucraina și Moldova, cu sediul la Kiev. Zanelli s-a alăturat grupului Nestlé din Italia în 1996 ca brand manager și a petrecut mai mult de 20 de ani în divizia Petcare, avansând de la director de marketing pentru Europa Centrală la roluri de country business manager în Ungaria și, ulterior, în Olanda până la nominalizarea sa ca nusiness executive officer Nestlé Purina Petcare Eastern Region în 2012, cu sediul la Moscova. În 2019, a fost numit market head Nestlé Ucraina și Moldova.

Silvia Sticlea, la conducerea Nestle România

După plecarea lui Leszek Wącirz în Turcia, hub-ul din România se va afla sub conducerea Silviei Sticlea, prima româncă care va prelua funcția de country manager la Nestlé România.

Silvia Sticlea s-a alăturat companiei în iunie 2001, din poziția de Brand Manager, fiind numită, doi ani mai târziu, Group Brand Manager în cadrul diviziei de produse culinare. În 2006 a preluat o nouă poziție la nivel central, aceea de Consumer Insight Manager, pentru ca în 2009 să preia funcția de Marketing Advisor. În 2012 a fost numită Business Manager al diviziei de produse culinare în cadrul Nestlé Austria, preluând apoi, începând cu 2014, un nou rol, în calitate de National Key Account Manager în regiunea Europei de Sud-Est. A fost numită apoi, în 2015, în funcția de Business Executive Officer pentru categoria Beverages, Confectionary and Culinary România, înainte de preluarea poziției pe care o deține în prezent în 2018, coordonând categoria la nivelul mai multor țări.

Afacerile producătorului de dulciuri Nestle România au crescut în pandemie cu trei milioane de lei, ajungând la 933 de milioane de lei, iar profitul a depășit 71 de milioane de lei, în 2020. Numărul angajaților s-a redus la 483, după ce gigantul a închis în prima partea a anului 2019 singura fabrică de producție din România, de la Timișoara, de unde ieșeau napolitanele Joe.

Nestlé este o companie de produse alimentare și băuturi, prezentă în 189 de țări din întreaga lume, cu peste 300.000 de angajați. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume precum Nescafé, Nespresso, Maggi și Nesquik. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

Citeste si:
Brandul românesc MIZAR deschide un nou magazin
Brandul românesc MIZAR deschide un nou magazin
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Nestlé România devine parte din piața nou creată pentru Europa de Sud-Est, coordonată de Alessandro Zanelli