Lectură de 2 minute

17 Mai 2021 - Știri și Noutăți

Nespresso anunță un nou Business Executive Officer în România și o nouă strategie de distribuție naţională

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Ana-Maria Doxan a preluat din luna mai rolul de Business Executive Officer al Nespresso, companie care implementează o nouă strategie de distribuție în România, în colaborare cu Groupe SEB și De’Longhi, producători ai espressoarelor Nespresso, pentru distribuția acestora către partenerii din segmentul electro-retail.

Doxan face parte din echipa Nestlé România din 2005, începându-şi cariera în divizia Beverages. De-a lungul anilor a condus echipe şi proiecte de mare anvergură, parcursul său profesional vizând atât zonele de business şi strategie, cât şi cele de comunicare şi e-commerce.

De la 1 mai 2021 a fost numită la conducerea diviziei Nespresso România, iar din acest rol va supraveghea toate operaţiunile diviziei şi va asigura dezvoltarea și îndeplinirea angajamentelor de sustenabilitate.

Operaţională pe piaţa locală din 2015, divizia Nespresso a grupului Nestlé s-a dezvoltat în fiecare an, având un model de business direct-to-consumer, prin care cafeaua Nespresso este pusă la dispoziţia clienţilor doar prin reţeaua proprie de magazine, iar distribuţia espressoarelor Nespresso este realizată atât în reţeaua proprie de magazine, cât şi prin intermediul magazinelor partenere, în prezent Flanco, eMag şi Carrefour.

Distribuția Nespresso în România

Brandul are în prezent un magazin online, www.nespresso.com, două magazine-concept Nespresso Boutique – în Calea Dorobanţi nr. 210 şi în Băneasa Shopping City şi 4 puncte de vânzare – în Afi Cotroceni, Mega Mall, Sun Plaza - în Bucureşti şi în Vivo! Mall - în Cluj.

Anul acesta, divizia intenţionează să transforme din această vară punctul de vânzare din Afi Cotroceni într-un magazin-concept, în aceeaşi zonă a mall-ului în care se află în prezent, dar şi să analizeze extinderea reţelei sale de retail în alte oraşe din ţară.

Cu sediul central în Lausanne, Elveția, Nestlé Nespresso este gestionat şi reprezentat de divizia Nespresso, parte a grupului Nestlé.

Compania colaborează cu peste 110,000 de farmieri în 12 tări producătoare de cafea.În septembrie 2020 Nespresso și-a luat angajamentul ca până în 2022 orice ceașcă de cafea Nespresso să aibă o amprentă de carbon neutră.

Citeste si:
METRO România lansează "Vis de Antreprenor", platforma în care antreprenorii locali își spun povestea
METRO România lansează

În România Nespresso a introdus în premieră, în 2018, propria infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele de cafea pe care le comercializează.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Nespresso anunță un nou Business Executive Officer în România și o nouă strategie de distribuție naţională