Lectură de 3 minute

02 Aug 2021 - Știri și Noutăți

Nespresso deschide un nou boutique în AFI Cotroceni

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Nespresso deschide un nou boutique în AFI Cotroceni, la parterul centrului comercial, pe culoarul Champs-Élysées și are o suprafață de 54 de metri pătrați, fiind al șaselea punct de vânzare Nespresso în România.

Piesele de mobilier din cadrul noului punct de vânzare sunt create din materiale obţinute durabil, conform principiilor economiei circulare și principiilor de protejare a mediului înconjurător. Blaturile meselor sunt realizate cu zaţ de cafea prelucrat şi compactat - resturi de cafea măcinată de la fabrica Nespresso din Avanches, Elveţia.

De asemenea, elementele metalice sunt create din aluminiu reciclat și din capsulele de cafea Nespresso, iar lemnul folosit la crearea mobilierului provine de la Alpi Wood, o companie dn industria prelucrării lemnului, folosind doar lemn din surse reforestabile, unde pentru lemnul tăiat și procesat se plantează alți arbori, astfel încât impactul asupra mediului să fie neutru.

Noul spațiu vine și cu două elemente noi pentru clienții Nespresso: Smart recycling point - un echipament pentru colectarea capsulelor utilizate în scopul reciclării, cu ajutorul căruia clienții pot cântări capsulele pe care le vor recicla și pot vedea, pe afișajul echipamentului, ce anume se poate produce din capsulele utilizate (energie sau obiecte).

Un alt element de noutate este constituit de Window-to-farm Flowbox - un display led dinamic produs de compania Kendu, pe care vor fi proiectate imagini animate din fermele de cafea. Window-to-farm Flowbox își propune să aducă un impact pozitiv asupra mediului, astfel încât consumă cu până la 80% mai puțină energie decât un ecran TV clasic și va fi situat în spatele caselor de marcat.

În noul boutique din AFI Cotroceni, Nespresso pune la vânzare toată gama de cafea, espressoare și accesorii, iar echipa de coffee specialists numără opt membri.

Cu sediul central în Lausanne, Elveția, Nestlé Nespressounul dintre cei mai importanți jucători din industria cafelei de cea mai înaltă calitate. Pe plan local brandul este gestionat şi reprezentat de Divizia Nespresso, parte a Grupului Nestlé.

Compania colaborează cu peste 110.000 de fermieri în 18 țări producătoare de cafea, prin intermediul Programului Nespresso AAA Sustainable Quality, lansat în 2003 în colaborare cu Organizația Non-Guvernamentală Rainforest Alliance.

Citeste si:
Britanicii de la DS Smith, care dețin două fabrici în România, preluați de o firmă americană pentru 6,79 miliarde de dolari în acțiuni
Britanicii de la DS Smith, care dețin două fabrici în România, preluați de o firmă americană pentru 6,79 miliarde de dolari în acțiuni

Programul sprijină fermierii de cafea prin investiţii în infrastructură şi în comunităţile lor, politici de plată gândite în avantajul acestora, practici agricole dintre cele mai eficiente și programe de formare și asistenţă tehnică.

În septembrie 2020 Nespresso și-a luat angajamentul ca până în 2022 orice ceașcă de cafea Nespresso să aibă o amprentă de carbon neutră. Compania a neutralizat amprenta de carbon generată de procesele operaționale (categoriile 1 şi 2) încă din 2017, iar în aceşti doi ani își propune să neutralizeze emisiilor de carbon care apar ca urmare a operațiunilor logistice și în ciclul de viață al produselor (categoria 3).

În România Nespresso a introdus în 2018, propria infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele de cafea pe care le comercializează. Clienții pot aduce capsulele utilizate în magazinele Nespresso sau le pot trimite prin curier, de oriunde din ţară, fără niciun cost, atunci când primesc o nouă comandă de cafea.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Nespresso deschide un nou boutique în AFI Cotroceni