Lectură de 3 minute

14 Jun 2022 - Știri și Noutăți

Nemții de la Zalando au cumpărat pachetul majoritar de acțiuni al Highsnobiety, un brand de fashion și lifestyle

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Zalando, una dintre principalele platforme online de fashion și lifestyle din Europa, lansată recent în România, cu peste 350.000 de produse și mai mult de 1.700 de branduri de lux, a achiziționat pachetul majoritar de acțiuni Highsnobiety, un influent brand media global de fashion și lifestyle.

Cele două companii își vor uni forțele, astfel, în timp ce Zalando vine cu expertiza în know-how și capacitățile operaționale, brandul global Highsnobiety aduce partea culturală și expertiza în fashion. În timp ce companiile își vor continua operațiunile în mod independent, Highsnobiety se va comporta ca un consultant strategic și creativ în a-l ajuta pe Zalando să descopere noi formate în platforma sa.

Ca parte a înțelegerii, Highsnobiety își va păstra autonomia editorială, cu partea de publicație și agenția de muncă rămânând pe deplin independentă. Highsnobiety va continua să fie condusă de cei doi directori, David Fischer și Jürgen Hopfgartner, în timp ce fondatorul David Fischer va păstra o parte minoritară din acțiuni. Ambele părți au convenit să nu dezvăluie detaliile financiare.

Zalando s-a lansat în România

Zalando nu va avea birouri sau depozite pentru livrări în România, iar comenzile clienților vor fi preluate din depozitele din Europa. Compania nu are momentan în plan construcția unui depozit în România, dar are în desfășurare construcția a patru unități în Europa, a declarat Daniel Rogiński, directorul general Europa Centrală și de Est Zalando, în cadrul unei conferințe de presă.

Retail jobs

Clienții pot primi coletele în 3-5 zile la domiciliu sau într-o rețea de peste 500 de puncte de ridicare Packeta și Fan Courier. Retururile se efectuează printr-o solicitare de ridicare la domiciliu sau cu predare în cele aproximativ 250 puncte de colectare. În următoarele luni, serviciile de livrare vor fi suplimentate. Pentru a plăti, clienții pot alege opțiunea preferată, de la ramburs la livrare, la carduri de credit și plata în avans.

Zalando Partner Program

Zalando va funcționa și ca un marketplace, iar brandurile și retailerii locali se pot alătura Zalando Partner Program și pot începe să-și vândă produsele online, prin intermediul platformei, atât clienților din România, cât și celor aproape 49 de milioane de clienți activi existenți în momentul de față în 25 de țări din Europa. Până acum, există peste 1.000 de parteneri în Partner Program, cu aproximativ 4.400 de branduri conectate la platformă.

Zalando intră, astfel, în competiția locală cu Fashion Days, parte din grupul eMAG, platforma germană About You și polonezii de la Answear.

Zalando este una dintre principalele platforme de fashion și lifestyle online din Europa. Fondată la Berlin în 2008, compania oferă o gamă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii și beauty, celor aproape 49 de milioane de clienți activi în 25 de țări. Platforma a înregistrat 7,5 miliarde de accesări în 2021. Veniturile Zalando au crescut în 2021 cu 29,7% și au ajuns la 10,4 miliarde de euro. Compania are în Europa peste 17.000 de angajați, din aproximativ 140 de țări (mai mult de 3.000 dintre ei lucrează în tehnologie).

Citeste si:
Brandul Pull&Bear deschide în București, în centrul comercial Afi Cotroceni, cel mai nou concept de magazin
Brandul Pull&Bear deschide în București, în centrul comercial Afi Cotroceni, cel mai nou concept de magazin

Zalando are o rețea de 12 centre de livrări active pe șapte piețe diferite (Germania, Polonia, Franța, Italia, Suedia, Spania și Țările de Jos) din Europa. În prezent, compania desfășoară lucrări de construcție pentru patru noi centre în Germania, Polonia și Franța. Zalando are un sediu tehnologic central la Berlin, patru hub-uri tehnologice (Dublin, Dortmund, Helsinki, Zurich) și două birouri dedicate (Erfurt, Mönchengladbach).

Highsnobiety este un brand global de fashion fondat în Berlin în 2005 de David Fischer și a început ca un blog. Highsnobiety cuprinde o parte de blog, o parte de consultanță creativă și o platformă de comerț, devenind astfel una dintre cele mai mari ,,voci'' ale hainelor de lux.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Nemții de la Zalando au cumpărat pachetul majoritar de acțiuni al Highsnobiety, un brand de fashion și lifestyle