Lectură de 2 minute

18 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Nemții de la Tedi, care vând produse la 1 euro, caută angajați și locații în România pentru deschiderea magazinelor

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Lanțul de magazine Tedi, înființat în Germania, care vinde produse non-alimentare la un euro, se pregătește de intrarea pe piața din România. Retailerul caută spații comerciale pe care să le închirieze și personal pe care să îl angajeze în unitățile comerciale pe care le va deschide.

Retailerul va avea pe rafturile magazinelor din România decorațiuni, produse de uz casnic, articole de papetărie sau articole Do-It-Yourself. În categoria de produse mai intră articolele de drogherie și cosmetică, artizanat și bricolaj, produse pentru animale, accesorii pentru cadouri și petreceri, jucării, produse pentru timp liber și outdoor, pentru casă și decorațiuni, rechizite și birotică.

Tedi angajează în România, fără să precizeze încă posturile disponibile, iar persoanele interesate trebuie să trimită pe site-ul companiei, aflat încă în construcție, scrisoarea de intenție, curriculum vitae, un raport școlar și adeverințele de muncă în format JPG.

Compania nu a anunțat încă data la care va deschide primul magazin din România.

Tedi caută locații pentru sucursale

Tedi este prezent și în zonele rurale, nu numai în orașele mari, potrivit informațiilor de pe site-ul companiei. Retailerul este în căutare de locații pentru sucursalele noi, iar acestea trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Obiectiv: Imobil existent sau proiectare de construcție nouă pentru închiriere
  • Locație: Zonă pietonală, locație A în centrul orașului sau B foarte bună, cartier din oraș cu trafic ridicat, aglomerare de magazine specializate, locații solitare sau centru comercial
  • Mediu comercial: Magazine de produse alimentare în regim de discount, hipermarketuri, lanțuri de produse textile și de încălțăminte, drogherii și alți comercianți cu amănuntul cu număr mare de clienți
  • Zonă deservită: Mai mult de 20.000 de locuitori în centru (excepție: locații turistice), mai mult de 30.000 locuitori în zona deservită
  • Suprafață: Cel puțin 650 de metri pătrați suprafață de vânzare la parter plus aproximativ 50 de metri pătrați de spațiu alăturat, în zone pietonale sau în locații de top, cu număr mare de clienți, poate fi situată și la subsol sau la etajele superioare începând de la 600 de metri pătrați
  • Vânzare în exterior: Valoarea dorită este de 15 metri pătrați în fața obiectivului
  • Fațadă: Front de cel puțin 6 metri lungime cu vitrină

Tedi este un retailer non-alimentar înființat în Dortmund, Germania, în anul 2004, care vinde și produse la 1 euro. În prezent, compania are peste 2.550 de sucursale în toată Europa și aproximativ 24.000 de angajați în 10 țări (Austria, Croația, Cehia, Spania, Italia, Polonia, Slovacia, Slovenia, Marea Britanie și Germania). Cea mai recentă piață unde a intrat este cea din Republica Cehă, în 2020. În 2014 a început modernizarea treptată a sucursalelor sale și a ajuns la peste 2.550 de unități remodelate.

Citeste si:
România are un nou parc de retail: o investiție de peste 4 milioane de euro a Cometex
România are un nou parc de retail: o investiție de peste 4 milioane de euro a Cometex

Sursa foto: B7 Photography, Shutterstock

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Nemții de la Tedi, care vând produse la 1 euro, caută angajați și locații în România pentru deschiderea magazinelor