Lectură de 4 minute

16 Sep 2022 - Știri și Noutăți

my Geisha își relansează platforma de shopping online, pe tehnologia VTEX

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

my Geisha, compania din România care produce parfumuri și produse cosmetice, anunță lansarea noii versiuni a magazinului său online, dezvoltat în colaborare cu agenția de marketing digital Evonomix pe tehnologia VTEX, lider mondial în platforme de eCommerce.

Începând cu 16 septembrie, cumpărătorii my Geisha vor putea accesa o platformă complet nouă și îmbunătățită, cu o identitate vizuală actualizată, cu o structură ușor de urmărit, alături de o interfață modernă cu funcționalități noi. Vizitatorii platformei my Geisha vor beneficia de livrări mai rapide și de informații în timp real cu privire la statusul acestora, grație implementării soluției de integrare a livrărilor, Innoship. Clienții my Geisha vor avea posibilitatea să împărtășească de pe site cu prietenii lor, printr-un sistem de recomandare, prin care pot acumula puncte și alte beneficii.

Sistemul de recompensare a loialității va fi organizat pe niveluri. Avansarea la aceste niveluri de beneficii se va face prin acumularea de puncte de loialitate, care vor da acces la reduceri de preț, transport gratuit și mostre cadou. Întreaga experiență de cumpărare a fost reproiectată.

Sub conceptul creativ #WhatsYourConfidencePower, my Geisha sărbătorește relansarea platformei cu multe surprize pentru comunitatea sa. Exclusiv pe site, pasionații de cumpărături online se vor putea bucura de reduceri de 20% la sute de produse și livrare gratuită în perioada 16-18 septembrie.

În portofoliul my Geisha se numără branduri coreene de skincare, precum Shangpree, Accoje & Beaudiani, branduri premium exclusive ”Made in France”, precum Pier Auge, brandul polonez vegan Stara Mydlarnia, Ebanel și, nu în ultimul rând, propriul brand de parfumerie și îngrijirea pielii: my Geisha Perfumes și my Geisha Skincare.

„După multe luni în care am lucrat la noul design, celebrăm cu mult entuziasm relansarea site-ului my Geisha. Colaborarea cu Evonomix și VTEX a venit într-un context de business în care ne-am dorit să îmbunătățim cu totul experiența de shopping online my Geisha, alături de o echipă cu experiență, creativă și cu o gândire strategică, precum și expertiză în online și eCommerce. Împreună am transformat cumpărăturile online într-o experiență aparte, prin intermediul unei platforme mai intuitive, mai prietenoase și mai rapide. Ne dorim ca site-ul nostru să devină un loc de inspirație pentru toți clienții noștri, oferindu-le o experiență cu totul specială, centrată pe dorințele lor”, a spus Denisa Tănase CEO & fondator my Geisha.

“Ne bucurăm de colaborarea cu un jucător atât de important pe piața din România precum este my Geisha. Nu e suficient să lansezi un site și să te aștepți la rezultate imediate. Consumatorii din România care și-au dezvoltat deja comportamentul de a face cumpărături online și-au ridicat anumite standarde, iar neîndeplinirea lor se soldează invariabil cu părăsirea site-ului în favoarea competiției. Cu atât mai dificilă e convertirea celor neinițiați în activitatea de cumpărare online. De aceea, ne-am asigurat că noua platformă mygheisha.ro oferă o experiență vizuală inedită, este user-friendly și e echipată cu funcționalitățile necesare pentru a ajuta vizitatorii să găsească instant exact ceea ce caută. Suntem nerăbdători să vedem cum reacționează publicul și modul în care acesta va utiliza noul magazin digital pentru inspirație și achiziție”, a punctat Elif Hagi-Calil, CEO Evonomix.

Celebru în Europa, brandul my Geisha este prezent în 11 țări, cu peste 50 de magazine (România, Franța, Belgia, Italia, Spania, Germania, Austria, Ungaria, Danemarca, Elveția și Republica Moldova).

Evonomix este o companie românească cu peste 50 de specialiști răspândiți în Europa și clienți pe patru continente. Conform Forbes, Evonomix este una dintre primele agenții de marketing din România. În anul 2021 a fost a doua agenție după creșterea cifrei de afaceri, cu 94% față de anul anterior.

Portofoliul de servicii cuprinde cele mai noi tehnologii și instrumente digitale grupate în trei categorii: Strategy, Build, Growth.

Printre clienții agenției din Romania se numără: LONCOLOR, Xpert Beauty, Sano Romania, Keff Romania, Morphy Richards, Good All, Top Line și mulți alții. Printre clienții internaționali se numără companii din Brazilia, SUA, UE și Asia de SE.

VTEX (NYSE:VTEX) este o platformă enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează toate operațiunile de comerț. VTEX accelerează creșterea afacerilor clienților săi cu o soluție completă de Comerț, Marketplace și OMS. VTEX este alături de companiile din toată lumea în procesul lor de dezvoltare, gestionare și livrare a unor experiențe native și avansate de comerț B2B, B2C și de marketplace, cu un time-to-market rapid.

În calitate de lider în domeniul platformelor de comerț digital, VTEX se bucură de încrederea a peste 2400 de clienți, printre care AbInbev, Carrefour, Colgate, Motorola și Whirlpool, având peste 3200 de magazine online active în 38 de țări (date pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 decembrie 2021).

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  my Geisha își relansează platforma de shopping online, pe tehnologia VTEX