Lectură de 3 minute

18 Dec 2020 - Știri și Noutăți

Musette a lansat o inițiativă prin care vrea să susțină brandurile românești

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Musette a lansat inițiativa Be Together at Musette HØME, manifestul creativ care încurajează și promovează brandurile românești ce creează produse unice, artizanale pentru casă sau produse care aduc bucurie tuturor în spațiul de acasă.

Prin această acțiune Musette își dorește să susțină antreprenoriatul creativ și consumul local, fiind un îndemn la solidaritate, empatie și un semn de apreciere și recunoaștere către întreaga comunitate, creând pentru aceasta o colecție capsulă de pijamale și pantofi de casă din lână și mătase naturală, din dorința de a le fi alături și acasă.

Împreună cu branduri românești, Musette a creat o asociere unică între Musette HØME și produsele artizanale realizate de aceste mici branduri, oferind comunității posibilitatea de a descoperi noi produse românești pe care le poate integra acasă. Inițiativa are rolul de a stimula consumul local și sprijinul dintre afaceri românești, pentru că doar împreună se pot construi lucruri mărețe.

Citește și: Buy local or bye-bye local

Pe Blogul Musette HØME este prezentată povestea antreprenorilor din spatele acestor branduri românești și a produselor autentice create de ei, care vorbesc despre începuturi, idei, creativitate, pasiune și reinventare. Aceste povești sunt o sursă de inspirație pentru cei care se gândesc să creeze un produs, dar și pentru cine își dorește să susțină un brand românesc, cumpărând produse create artizanal.

“Empatie, sustenabilitate, responsabilitate și fabricat în România sunt principiile care definesc Musette, iar inițiativa pe care am lansat-o are o dublă semnificație – aceea de a fi alături de întreaga Comunitate Musette în aceste momente, să le mulțumim că sunt alături de noi mereu, fapt pentru care am creat o colecție capsulă de pijamale și pantofi de casă din țesături naturale, cât și să povestim Comunității despre branduri românești, creative care realizează din pasiune produse pentru casă și pe care cei din Comunitatea Musette le pot descoperi, astfel încât să aducem împreună o reală bucurie celor de acasă.

Avem nevoie să fim împreună în afara spațiului digital, nu vrem să trăim doar conduși de date de piață și prognoze, avem nevoie să fim conduși de procesorul nostru intern, Emoția, o sursă unică, infinită. Be Together at Home înseamnă puterea brandurilor românești care se susțin împreună, empatizează, dar mai ales o încurajare pentru consumul local”, a spus Cristina Bâtlan – Cofondator & Director de Creație Musette.

Musette este brandul românesc care a început acum 28 de ani ca o companie de trading, devenit astăzi unul dintre cele mai apreciate branduri de fashion la nivel internațional, fiind recunoscut pentru calitatea şi designul exclusivist al pantofilor şi genţilor sale. Creațiile Musette sunt produse în România, folosind materii prime non toxice, din surse etice și chiar dacă ajutorul tehnologiei în procesul de execuţie face produsul mai stabil, durabil şi confortabil, experienţa umană şi abilităţile manuale sunt de neînlocuit. Fundamental, Musette rămânând artizan.

Citeste si:
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Musette a lansat o inițiativă prin care vrea să susțină brandurile românești