Lectură de 2 minute

29 Mai 2024 - Știri și Noutăți

Munch și-a dublat numărul de parteneri și a salvat peste o tonă de mâncare, în doar 2 luni de la lansare

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, și-a dublat numărul de parteneri în doar 2 luni de la lansarea pe piață și a salvat deja peste o tonă de mâncare. În prezent, aplicația pune la dispoziția clienților produse din 175 de locații de la 120 parteneri și este disponibilă în București. 
 

Sursa foto: Munch

În cele două luni de la lansare, aplicația Munch a fost descărcată de peste 8400 de ori, iar aproximativ 70% dintre clienții Munch sunt femei. Cel mai activ sector atât din punct de vedere al numărului de clienți, cât și al numărului de parteneri, este Sectorul 1 din București.

În topul preferințelor clienților Munch se află pizza, deserturile, în special feliile de tort, meniurile de prânz care conțin două feluri de mâncare, burgerii și poke bowls cu carne sau vegane.

Clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele lor preferate, la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată în intervalul orar afișat.

Printre partenerii Munch se numără localuri cunoscute și apreciate, precum Tort de bezea, Simigeria Petru, OK Flora, Ibis, Cibo e Vino, Ciorbe și Plăcinte, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The Grill și Hello Donuts.

În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.

Munch a fost fondat în 2020 de Botond Zsoldos, Bence Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, cu o misiune comună de a combate risipa de alimente prin tehnologie. Viziunea lor a fost să introducă o abordare sustenabilă în industria alimentară, de care să beneficieze atât proprietarii de afaceri, cât și consumatorii. Restaurantele, brutăriile, magazinele alimentare și hotelurile folosesc platforma Munch pentru a-și vinde alimentele de înaltă calitate, nevândute, la prețuri reduse. În noiembrie 2022, Munch s-a unit cu aplicația cehă Nesnězeno, fondată de Jakub Henni, și împreună acum se laudă cu peste 3.500 de parteneri și mai mult de 2 milioane de descărcări de aplicații în patru țări. Până în prezent, Munch a salvat în total peste 2,5 milioane de pachete de alimente în țările în care este prezent.

Citeste si:
Noii comercianți din aeroportul Otopeni, amendați de ANPC. Ce nereguli au găsit inspectorii
Noii comercianți din aeroportul Otopeni, amendați de ANPC. Ce nereguli au găsit inspectorii
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Munch și-a dublat numărul de parteneri și a salvat peste o tonă de mâncare, în doar 2 luni de la lansare