De asemenea, profitul net atribuibil al multinaționalei americane a fost mai mult decât dublu între ianuarie și martie, ajungând la 2.081 milioane de dolari (1.887 milioane de euro), cu 143% mai mult decât în primul trimestru din 2022.
Proprietarul unor mărci precum Chips Ahoy!, Oreo și Milka a înregistrat creșteri de la an la an în toate regiunile în care activează, cu o cifră de afaceri de 3.307 milioane de dolari (2.999 milioane de euro) în Europa, în creștere cu 12,7%.
În America de Nord, afacerile Mondelez au crescut cu 26,8%, la 2.709 milioane de dolari (2.457 milioane de euro), în timp ce în America Latină vânzările nete au crescut cu 46,6%, la 1.211 milioane de dolari (1.098 milioane de euro).
De asemenea, în cele din urmă, veniturile din Asia, Orientul Mijlociu și Africa au crescut cu 3,9%, la 1.939 milioane de dolari (1.759 milioane de euro).
Pentru întregul an, Mondelez International și-a revizuit în sus previziunile de creștere. Acum se așteaptă ca veniturile nete să crească organic cu peste 10%, față de previziunile anterioare de creștere de 5-7%.
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) este prezent în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 29 de miliarde de dolari în 2021, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident.
Industria locală de software avansează rapid: mindit.io raportează o cifră de afaceri de 13 milioane de euro
