Mom o’clock marketplace include diverse produse, organizate în categorii precum: îmbrăcăminte și încălțăminte, jocuri și jucării, transport bebe, camera copilului, creșă, grădiniță, școală, proaspete sau viitoare mămici, și altele. Va fi listată și secțiunea de cursuri pre/post natale, traininguri, educație parentală, activități și ateliere.
Platforma va oferi atât produse, cât și servicii destinate mămicilor, acoperind o arie largă de necesități, din perioada de sarcină și până când copilul merge la școală. Proiectul își propune să contribuie la ușurarea experienței maternității, oferind mamelor o platformă unde sunt aduse laolaltă branduri de renume, cât și producători locali sau creatori de produse custom-made.
Oana Boia și Andra Sima, cele 2 mămici-antreprenor din spatele brandului, au deschis anul trecut prima cafenea baby-friendly din București. Anul acesta au creat platforma de tip marketplace pentru segmentul mama & bebe, cu obiectivul ca într-un an să se ajungă la 2000 de comenzi pe lună.
“Pentru că și noi suntem mame, știm cât de important este timpul în viața unui părinte la început de drum. Ne-am orientat către parteneri care folosesc materiale baby friendly, oferă produse deosebite, unele în serii limitate, așadar încercăm să ne diferențiem și prin portofoliu de alte magazine online existente. Ne place să spunem că ne alegem furnizorii cu grija cu care mamele își cresc copiii.”, spune Andra Sima-Pencea – co-fondator Mom o’clock.
“Brandul Mom o’clock a fost gândit încă de la început cu mai multe componente (offline și online), însă cu siguranță contextul actual a dus la o reprioritizare a lor. Astfel că de la începutul pandemiei am lucrat la dezvoltarea magazinului online pentru a-l transforma într-o platformă de tip marketplace, având într-un singur loc o selecție de branduri și producători care se adresează segmentului mama & bebe și cu mai multe beneficii pentru toate părțile implicate: clienți finali, furnizori și noi. În plus, noua direcție de dezvoltare ne ajută să depășim limitele teritoriale și de vârstă, să abordăm un public mai larg decât până acum și cu oportunități de scalare mai mari pe viitor.” a declarat Oana Boia – co-fondator Mom o’clock.
Câteva dintre brandurile/business-urile locale care vor fi prezente în platforma www.momoclock.ro sunt: BebeBijoux, BebeOrganic, Bambu, Bibi Shoes, Cutia Jucariilor, Dandelion, Isara, Livada cu jucarii, Mokofun, Manouk, Tantino, Woolver, Active Center, All about parenting, Asociația Samas, Ateliere Online, Centrul 9 luni, alături de branduri internaționale de renume precum Britax, Bibs, Chicco, Cybex, Djeco, Egmont, Fehn, Greentom, Legler, Petit Collage, Spectra.