Printre cele mai vândute produse de Black Friday, atât online, cât și în showroomuri, s-au numărat corpurile de iluminat, covoarele, obiectele decorative și produsele de Crăciun, semn că românii se pregătesc să facă sărbătorile acasă.
Românii au continuat și anul acesta să încurajeze producătorii locali, astfel că gamele de mobilă fabricată în România s-au numărat printre preferate. Acestea au reprezentat 64% din totalul vânzărilor.
Online s-au vândut peste 53.000 de produse. Printre cele mai vândute s-au numărat peste 7.600 de decorațiuni, 5.600 corpuri de iluminat, peste 3.200 de covoare, peste 2.100 de scaune și peste 1.500 de canapele și fotolii.

Mobexpert a livrat peste 13.800 de corpuri de iluminat și decorațiuni, peste 1.200 de saltele, peste 2.400 de scaune și peste 1.600 de canapele și fotolii.
Peste 42.000 de comenzi, cu 60% mai mult față de 2020
Românii au arătat un interes ridicat pentru produsele de mobilă care oferă confort, decorațiuni și corpuri de iluminat, astfel că la finalul celor 11 zile de campanie au fost plasate peste 42.000 de comenzi. În total au fost vândute peste 190.000 de produse. Printre categoriile cu cele mai multe produse vândute se află mobilierul pentru dining, mobilierul pentru living și dormitor, corpurile de iluminat și covoarele.
Cel mai scump produs achiziționat de pe site-ul Mobexpert a fost un colțar din piele cu șezlong, în valoare de 25.498 lei, preț redus cu 15% de Black Friday. Pe de altă parte, cea mai scumpă achiziție din showroom a fost o bucătărie în valoare de 50.679 lei, preț cu 10% reducere de Black Friday.
Grupul Mobexpert a fost înfiinţat în 1993 şi este o companie 100% românească, deţinută de antreprenorul Dan Șucu. Reţeaua regională a Mobexpert numără, în prezent, 26 de hipermagazine şi magazine. Ȋn România, reţeaua cuprinde hipermagazine în Bucureşti, Braşov, Suceava, Piteşti, Sibiu, Iaşi, Oradea, Constanța şi alte peste 15 magazine de mai mici dimensiuni.
Studiu Mobexpert: 60% dintre români nu au condiții optime de lucru la biroul de acasă
