Michał a făcut parte, în ultimii 7 ani, din echipa Kompania Piwowarska, afacerea poloneză a grupului Asahi Europe & International. Anterior a fost Director Comercial la Coca Cola HBC în Polonia și Vicepreședinte de Vânzări la Unilever, implementând mai multe inițiative de transformare organizațională. Michał a finalizat masteratul la Universitatea de Economie din Katowice, Polonia.
Numirea la conducerea Ursus Breweries mă onorează și mă bucur să vin în România – o țară care se aseamănă cu țara mea natală, Polonia.
Michał Mrowiec
„Las pe mâini foarte bune inițiativele dezvoltate aici și am încredere că Ursus Breweries va avea o perioadă prosperă sub coordonarea lui Michał,” a adăugat Paul Barnett.
Numirea lui Michał, care aduce cu sine o experiență internațională vastă în industria berii și cea FMCG, contribuie la ambiția grupului Asahi Europe & International de a îmbrățișa și promova diversitatea, cu multiplele ei valențe, precum expertiza diferită, diversitatea de gen sau pluralismul de idei.
Ursus Breweries este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Kozel, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry, alături de marca de cidru Kingswood. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International.