Lectură de 2 minute

28 Mar 2022 - Știri și Noutăți

Metro România lansează o campanie de donații pentru refugiații ucraineni, împreună cu Crucea Roșie Română

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Metro România vine în sprijinul refugiaților ucraineni, prin donații de produse alimentare (apă, conserve, dulciuri, paste făinoase) și nealimentare (detergenți, cosmetice, produse de igienă și de îngrijire personală de strictă necesitate) către parteneri de tradiție din domeniul organismelor de binefacere care, la rândul lor, prin infrastructura organizațională din teren, au distribuit ajutoarele în zonele fierbinți.

''Geografic suntem într-o zonă care a primit refugiați din primele clipe ale războiului, iar proximitatea magazinelor noastre din Suceava, Baia Mare și Galați, precum și specificul activității de comerț alimentar ne-a permis să fim printre primii care am dat o mână de ajutor. În continuarea acțiunilor cotidiene de ajutor umanitar prin donații de produse alimentare și nealimentare, am luat hotărârea să acționăm direct prin donație financiară către Crucea Roșie Română, un partener cu o istorie și experiență bogate în acțiuni umanitare,” a declarat Adrian Ariciu, CEO Metro România.

Începând cu 28 martie, pentru trei săptămâni, Metro România lansează inițiativa „Împreună Putem Ajuta” care constă în donația de către METRO România a câte 2 lei pentru fiecare achiziție făcută din magazinele fizice sau platforma de livrare online MSHOP, în perioada 28 martie – 16 aprilie 2022. Sumele astfel obținute vor fi donate către Crucea Roșie Română care le va folosi pentru ajutorarea refugiaților ucraineni prin infrastructura de care dispune.

În cadrul acestei inițiative, fiecare client Metro care va face cumpărături în această perioadă în magazinele fizice va deveni un suporter activ al strângerii de fonduri de ajutor umanitar pentru refugiații ucraineni. Sumele strânse prin această inițiativă a Metro România vor fi donate direct către Crucea Roșie Română, care va ajuta refugiații din Ucraina, aflați pe teritoriul țării noastre.

Cruce Roșie Română, înființată în 1876, este o organizație umanitară membră a Mișcării Internaționale de Cruce Roșie și Semilună Roșie, auxiliară autorității publice și abilitată prin lege să asigure asistență umanitară în caz de dezastre și să vină în sprijinul persoanelor vulnerabile, serviciile fiind acordate voluntar, imparțial și neutru.

Metro este o companie internațională cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, Metro are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze.

Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020-2021, Metro a generat vânzări de 24,8 miliarde de euro.

Citeste si:
GenAI - reticență versus oportunitate: La ce se așteaptă liderii companiilor din România
GenAI - reticență versus oportunitate: La ce se așteaptă liderii companiilor din România
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Metro România lansează o campanie de donații pentru refugiații ucraineni, împreună cu Crucea Roșie Română