România: Ghid de turism își propune să stimuleze turismul intern și să sprijine pasionații de călătorii în descoperirea frumuseților tării noastre. Disponibil momentan în limba română și, începând cu luna mai, în limba engleză, este gândit ca un instrument de susținere activă a antreprenorilor care stau la baza dezvoltării turismului autohton, promovând România ca destinație turistică de top și susținând în același timp comunitatea HoReCa locală.
Noua ediție a ghidului aduce în atenția călătorilor peste 280 de obiective turistice, meticulos selectate și prezentate pe regiuni istorice. De la Muntenia la Transilvania, de la Maramureș la Dobrogea, ghidul explorează diversitatea culturală și peisagistică a României. Disponibil gratuit pe metro.ro, ghidul este o resursă valoroasă pentru oricine dorește să descopere autenticitatea și frumusețea țării noastre. Pe lângă prezentarea obiectivelor turistice, ediția actuală a „România: Ghid de turism” oferă peste 280 de recomandări de cazare și restaurante, toți partenerii recomandați fiind clienți METRO, subliniind motto-ul companiei „Succesul tău e afacerea noastră”.
Lansarea ediției a 4-a din „România: Ghid de turism” vine după ce, la început de an, METRO a anunțat parteneriatul cu „Destinația anului”, cea mai mare competiție turistică din România, și a inițiat în paralel platforma de comunicare proprie - „Vis de antreprenor”. Nucleu acestei platforme este reprezentat chiar de site-ul metro.ro/visdeantreprenor, un loc unde clienții METRO din industriile ospitalității și comerțului tradițional au oportunitatea de a-și împărtăși poveștile de succes, provocările întâmpinate și lecțiile învățate pe parcursul călătoriei lor în antreprenoriat, iar METRO le promovează pe canalele digitale sau radio sau TV sau în presă.
În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care beneficiază de mixul multicanal unic al companiei: clienții pot face achiziții într-unul dintre magazinele de format mare din zona lor sau pot comanda online pentru livrare direct in locație (Food Service Distribution, FSD) - toate susținute și interconectate digital. În paralel, METRO MARKETS se dezvoltă ca un marketplace internațional, destinat nevoilor clienților profesioniști, un marketplace care a crescut și s-a extins continuu din 2019. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 89.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2022/23, METRO a generat vânzări de 30,6 miliarde de euro.