”Nici vorbă de întreruperea colaborării. Momentan, lucrăm la aplicație și instalăm anumite actualizări care necesită timp. Nu știu în ce perioadă va redeveni funcțională metoda, deoarece upgrade-ul este programat în Polonia, la sediul central”, a explicat Durma, la întrebările Retail.ro.
Acesta a precizat că nu e vorba despre încheierea colaborării, cu atât mai mult cu cât PayPO și ePantofi sunt parteneri strategici în Polonia.
Sursa Foto: Captură de ecran
Opțiunea de plată PayPo este deja disponibilă pentru mai multe magazine online din România, cărora li s-a alăturat ePantofi.ro încă din campania de Black Friday. Magazinul online epantofi.ro este unul dintre cei mai mari jucători din segmentul de fashion în Polonia și România, fiind prezent în 19 țări. Este pe piață de peste 20 de ani, oferind o gamă largă de încălțăminte și accesorii de la branduri internaționale de renume.
Fondată în 2016 de către Radoslaw Nawrocki (Founder & CEO PayPo), compania PayPo este leader de piață în Polonia, deținând o cotă de piață de peste 80%. Modalitatea de plata PayPo este deja folosită de peste 25000 de magazine online, cu peste 800.000 de conturi active de clienți.