Lectură de un minut

06 Mar 2023 - Știri și Noutăți

MerchantPro vrea să limiteze intervenția umană în administrarea businessurilor online 

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

MerchantPro, platformă de soluții Saas pentru e-Commerce, a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de peste 1.3 milioane euro, marcând astfel o creștere cu aproape 50% față de anul precedent. Obiectivul companiei MerchantPro pentru următorii ani este integrarea de tehnologii AI care să reducă la un minim posibil intervenția umană în operațiunile zilnice de administrare a unui business online.

 

Sursa foto: MerchantPro

În 2023 MerchantPro mizează pe o creștere de 20% și continuă investițiile în automatizări, inclusiv pentru integrarea și adopția soluțiilor de inteligență artificială, precum și creșterea performanței magazinelor din perspectiva comercianților, prin funcționalități extinse în panoul de control.

Platforma MerchantPro este folosită de aproape 2000 de magazine online locale, în special din domeniile Fashion, Beauty, Sport, Sănătate, Auto-moto și Echipamente Industriale.

În 2022, prin intermediul platformei au fost înregistrate 2.7 milioane de tranzacții, în creștere cu 10% față de 2021. Astfel, potrivit datelor MerchantPro, la nivelul tuturor magazinelor online care folosesc platforma de e-Commerce MerchantPro, s-au plasat, anul trecut, comenzi în valoare de aproape 250 de milioane de euro, în creștere cu peste 50% față de anul precedent, în momentul de față susținând aproximativ 4% din comerțul online local.

MerchantPro dezvoltă în prezent MerchantPro Flex, care integrează instrumente de inteligență artificială, precum Chat GPT, Google Translate sau Deepl care vor permite comercianților să se diferențieze față de competiție prin conținut și personalizare.

Investiția în această dezvoltare de produs se ridică la aproximativ 300.000 euro și urmează să fie lansată în următoarele luni.

MerchantPro este un proiect al companiei ShopMania Net, care se adresează antreprenorilor din eCommerce din România și Europa. Platforma MerchantPro este folosită la nivel regional, peste 5.000 magazine online utilizându-i funcționalitățile în cei peste 15 ani de prezență pe piață. În ultimii doi ani, MerchantPro și-a consolidat prezența pe piața internă și internațională, cu aproape 2000 de magazine active în România și în Europa.

Citeste si:
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  MerchantPro vrea să limiteze intervenția umană în administrarea businessurilor online