"Pentru intreg anul 2014, veniturile in sud-estul Europei au crescut cu 3,2% (+4,3% la aceleasi rate de schimb), in principal ca urmare a expansiunii in Grecia si Romania", se arata intr-un comunicat al grupului, care noteaza ca impactul pozitiv al majorarii veniturilor din Romania si Grecia a fost limitat partial de scaderea inregistrata in Serbia.
La acelasi numar de magazine ca in 2013, vanzarile in Europa de Sud-Est au scazut anul trecut cu 1%. Romania face parte la nivelul grupului din regiunea Europa de Sud-Est, alaturi de Grecia si Serbia.
In 2013, Mega Image a raportat un profit net de 55,1 milioane lei (12,5 milioane euro), in crestere cu 18%, la afaceri de 2,34 miliarde lei (530 milioane euro), cu 33% mai mari, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor Publice.
Mega Image a fost si in 2014 cea mai dinamica retea din Romania, dar si la nivelul din grupului Delhaize, in ceea ce priveste deschiderile de magazine. Astfel, peste 60% din cele 180 de magazine noi anuntate de grupul belgian Delhaize pentru tarile in care activeaza au fost deschise in Romania. Extinderea a fost preponderent in Bucuresti, unde de altfel sunt situate peste 80% din magazinele retelei, oras in care retailerul sustine ca are o cota de piata de peste 21%.
Reteaua Mega Image a ajuns astfel la 410 magazine, dupa ce a deschis 86 de unitati noi si a cumparat 19 din cele 20 de supermarketuri Angst, pe care le-a redeschis sub propriul brand in luna decembrie. Brandurile sub care activeaza Delhaize in Romania sunt Mega Image si Shop&Go.
Citeste mai mult pe Wall-Street.ro