Astfel, pe parcursul întregului an, până în prezent, au fost inaugurate 56 de magazine noi.
„Am venit din ce în ce mai aproape de clienți prin expansiunea noastră în zone noi sau în comunități în care eram deja prezenți. Mai mult, prin dezvoltarea zonei de e-commerce acoperim toate orașele mari din țară, prin două soluții de livrare, rapidă în două ore sau a doua zi. Reușim astfel să le oferim clienților tot ce au nevoie pentru cumpărături la îndemână oricând, alături de soluții pentru a face alegeri echilibrate prin sistemul Nutriscore implementat pe produsele noastre marcă proprie.
Rămânem în continuare un loc sigur la cumpărături și am extins casele Self-Scan în peste 110 magazine. Prin tot ceea ce facem, oferim o experiență completă la cumpărături, o ofertă unică de produse, marcă proprie, internaționale și locale și zone dedicate,” spune Mircea Moga, CEO Mega Image.
Mega Image a dezvoltat zona de e-commerce
Mega Image a accelerat dezvoltarea zonei de e-commerce și a dezvoltat platforma proprie online cu o integrare completă a serviciilor: de la depozit propriu dedicat exclusiv pregătirii și livrării comenzilor online, la platforma online mega-image.ro și aplicația de mobil Mega Image. Din aplicația de mobil, clienții dispun de ambele opțiuni de livrare: rapidă, în maximum două ore sau începând cu a doua zi.
Aplicația de mobil Mega Image înregistrează o creștere medie lunară de peste 140% de instalări noi și 400% creștere medie a vizitelor lunare, comparativ cu anul anterior. Mai mult, aplicația înregistrează o creștere de peste 250% utilizatori unici, față de numărul de useri înregistrați in aceeași perioadă a anul precedent.
Mega Image, fondat în 1995, este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 906 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Oradea, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.
Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.