Lectură de 2 minute

30 Dec 2022 - Știri și Noutăți

McDonald’s a testat primul său restaurant contactless. Cum funcționează acesta

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

McDonald’s a testat primul său restaurant contactless, fără angajați care să predea comanda clienților. Aceasta a avut loc în Texas, unde lanțul de restaurante a realizat teste cu roboți, benzi transportoare și geolocalizare pentru a permite clienților să comande.

Sursa foto: Pixabay.com

McDonald’s testează un nou concept în Fort Worth: restaurantul este mult mai mic decât de obicei, dar acesta este cel mai puțin uimitor aspect. Deși există câteva locuri, restaurantul se adresează clienților care își iau fast-food-ul din mers și, mai ales, celor care doresc să facă acest lucru cât mai repede și fără contact uman, scrie RetailDetail.com.

Clienții își pot plasa comanda în mai multe moduri, toate fără a fi nevoiți să interacționeze cu un angajat real.

  • Prima opțiune este să comanzi în interior prin intermediul chioșcurilor, care pentru prima dată acceptă numerar pe lângă plățile cu cardul. Când comenzile sunt gata, ele se rostogolesc literalmente de pe banda transportoare către un raft pentru pachete. În exterior, locuri de parcare specifice sunt rezervate curierilor de masă și celor care vin să-și ridice rapid comenzile.
  • Cei care preferă să rămână în mașină pot alege între clasicul drive-in pentru a comanda la fața locului sau noua bandă Order Ahead Lane pentru cei care au comandat în avans prin aplicația mobilă. Clienții primesc comanda acolo – din nou automat prin bandă transportoare – imediat ce sosesc. Datorită tehnologiei de localizare, personalul este anunțat când clienții se apropie, astfel încât să poată începe imediat pregătirea comenzilor atunci când se află în apropierea restaurantului.

Potrivit lanțului de restaurante, aceasta este o modalitate „incitantă” de a testa modul în care se poate adapta la nevoile în schimbare ale clienților. Noul concept permite, de asemenea, ca curierii să economisească timp, ceea ce este mai important decât ar părea. Începând cu pandemia, McDonald’s obține aproape 90% din vânzările sale de la pachet.

Totuși, departe de toți entuziaștii, activiștii de mediu consideră că automatizarea este dăunătoare pentru angajare și că McDonald’s ar fi mai bine să-și plătească angajații fizici mai mult.

Cu toate acestea, lanțul de fast-food subliniază că există încă o echipă complet umană în bucătărie și că este pur și simplu un concept de testare și învățare. Se pare că nu este planificată (încă) nicio lansare suplimentară.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  McDonald’s a testat primul său restaurant contactless. Cum funcționează acesta