Lectură de 3 minute

16 Oct 2023 - Știri și Noutăți

Maybelline New York lansează programul Brave Talk: instruire gratuită în sănătate mentală în universități

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Mergând pe urmele predecesorului său Brave Together, Brave Talk este un program global de instruire universitară creat în parteneriat cu experți în sănătate mentală, oferind studenților instrumentele necesare pentru a susține persoanele din jurul lor care experimentează anxietate sau depresie.

Sursa foto: Shutterstok

Mai mult de jumătate dintre studenți în primul lor an universitar (54%) au simțit frecvent anxietate încă de la începutul facultății, iar 60% dintr ei nu se adresează profesioniștilor pentru ajutor. Pentru a încuraja conversațiile și pentru a asigura că suportul este accesibil tuturor, Maybelline New York s-a asociat cu Fundația JED pentru a crea Brave Talk, o instruire dezvoltată de experți și oferită gratuit, concepută pentru a oferi studenților abilitățile necesare pentru a susține colegii lor care ar putea avea dificultăți și pentru a-i ajuta să se conecteze cu serviciile de îngrijire.

Brave Talk se bazează pe programul Brave Together al mărcii, lansat în 2020, dedicat ajutării la eliminarea stigmatizării anxietății și depresiei la nivel mondial și de a face suportul individual accesibil pentru toți, în parteneriat cu organizații non-profit din domeniul sănătății mentale din întreaga lume. Brave Together este dedicat să ajungă la 1 milion de oameni cu suport individual și să doneze 10 milioane de dolari pentru cauze legate de sănătatea mentală până în 2025.

La nivel local, campania se derulează în perioada 1-31 Octombrie, în parteneriat cu organizația non-profit depreHUB, cu ocazia lunii internaționale a sănătății mentale, activată prin traininguri offline la Universitatea Politehnica din București, dar și prin traininguri online, printr-o platformă dedicată, susținută de specialiști depreHUB.

Creat în parteneriat cu experții clinici ai JED, Brave Talk este o instruire gratuită bazată pe scenarii, cu o durată de 90 de minute, concepută pentru a fi livrată de personalul universității, care îi va învăța pe studenți cum să recunoască semnele cuiva care se confruntă cu dificultăți, cum să îi sprijine și cum să îi conecteze cu ajutorul potrivit. Scopul Brave Talk este de a crea o cultură în care studenții să se simtă ascultați și îngrijiți.

Brave Talk este creat cu un cadru memorabil și include "Cei 5 Pași B.R.A.V.E." pentru a permite oricui să-și amintească cum să înceapă conversația cu un prieten.

Maybelline New York este o marcă de produse cosmetice disponibilă în peste 120 de țări. În 2020, Maybelline a lansat Brave Together, un program pe termen lung pentru combaterea anxietății și depresiei, cu scopul de a ajuta oamenii de pretutindendi să abordeze cu curaj aceste subiecte.

HUB este primul hub antidepresie din România, un proiect al Asociației Happy Minds, care reunește totalitatea serviciilor de consiliere și terapie pentru prevenția, evaluarea, diagnosticarea și tratamentul depresiei.

Citeste si:
Brandul italienesc de cosmetice KIKO a deschis primul magazin din România
Brandul italienesc de cosmetice KIKO a deschis primul magazin din România

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Maybelline New York lansează programul Brave Talk: instruire gratuită în sănătate mentală în universități