Lectură de 2 minute

25 Apr 2024 - Știri și Noutăți

Massimo Dutti redeschide magazinul din Băneasa Shopping City

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Massimo Dutti a redeschis magazinul din Băneasa Shopping City odată cu lansarea noului concept global.

Sursa foto: Inditex

Având o suprafață totală de 608mp, din care 500mp reprezintă suprafața comercială, brandul urmărește un upgrade remarcabil al imaginii, prin apropierea de standardele luxului contemporan și tăcut, păstrându-și în același timp identitatea și modul în care este recunoscut și identificat.

Lumina este folosită într-un mod mult mai creativ și indirect, cu iluminare pe cornișe, unde se creează efecte naturale și subtile.

Noul magazin este în concordanță cu abordarea avansată a Grupului Inditex în ceea ce privește eco-eficiența, consumul de energie electrică fiind redus cu aproximativ 30%, iar consumul de apă cu 40%, în comparație cu magazinele convenționale. Măsurile de ecoeficiență implementate includ un sistem de iluminat al magazinului care optimizează luminaria mobilierului și utilizarea exclusivă a becurilor LED. Același sistem permite, de asemenea, iluminarea parțială a spațiilor magazinelor, în funcție de ora din zi și de sarcinile care trebuie efectuate, pe lângă activarea automată atunci când este detectată mișcare în zonele personalului.

Noul magazin își surprinde clienții cu servicii exclusive care vor face din sesiunea lor la cumpărături o experiență unică, în care consultanții de vânzări își întâmpină clienții și îi ajută la selectarea celor mai potrivite piese și accesorii.

Clienții Massimo Dutti au opțiunea de a rezerva articole și a le ridica de la magazinul ales în 24 de ore, prin aplicația dedicată a brandului.

Toți consilierii sunt echipați cu dispozitive mobile astfel încât, în cazul în care articolele dorite de clienți nu sunt disponibile în stocul magazinului, clientul să le poată comanda pe loc online și să primească comanda intr-un timp redus, la magazin sau la adresa de livrare preferată.

Massimo Dutti a fost fondat în 1985, în Spania, inițial ca brand de modă dedicat bărbaților. A lansat prima sa colecție de îmbrăcăminte pentru femei în 1995, oferind o varietate de stiluri și prezentând de la piese casual până la haine sofisticate și atemporale. În prezent, Massimo Dutti are o rețea de aproximativ 600 de magazine, în 72 de piețe din Europa, America și Asia. Brandul aparține grupului Inditex, unul dintre cei mai mari distribuitori de modă din lume, cu peste 7.000 de magazine în 92 de piețe de pe cele cinci continente. În afară de Massimo Dutti, Inditex deține alte șapte mărci de modă: Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho și Zara Home.

Citeste si:
Nou concept de magazin în România: cine conduce Good2Go și câte magazine vor fi deschise până la finalul anului
Nou concept de magazin în România: cine conduce Good2Go și câte magazine vor fi deschise până la finalul anului

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Massimo Dutti redeschide magazinul din Băneasa Shopping City