Lectură de 3 minute

31 Mar 2022 - Știri și Noutăți

MAM Bricolaj Ghencea organizează o campanie aniversară cu premii și activități pentru clienți

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Magazinul din Ghencea al retailerului MAM Bricolaj împlinește un an la sfârșitul lunii martie, iar această ocazie va fi sărbătorită de retailer cu trei zile de sărbătoare dedicate clienților: vineri, 1 aprilie, sâmbătă, 2 aprilie, și duminică, 3 aprilie.

Magazinul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice, frumos decorat pentru aniversare, va găzdui o tombolă pentru clienții care fac cumpărături de cel puțin 300 de lei pe un bon fiscal în weekendul aniversar. Premiile puse în joc sunt: o bormașină marca Bosch, o masă de călcat și o tigaie de tip grill.

Tombola nu impune o restricție asupra numărului de achiziții pentru fiecare client: cu cât mai multe bonuri cu suma minimă de 300 de lei, cu atât mai multe taloane de participare primește clientul respectiv, cu atât mai multe șanse de câștig va avea la extragerile pentru desemnarea premiilor. Taloanele de tombolă se vor depune în cutia amenajată în zona caselor de marcat, iar extragerea câștigătorilor se va face duminică, 3 aprilie.

Activitățile speciale continuă în curtea magazinului, unde va fi parcat și pus pe gătit un food truck cu meniuri delicioase cu mici, burgers și cârnați cabanos, iar fiecare client care merge în magazin poate câștiga un voucher în valoare de 20 de lei, valabil pentru cumpărăturile de mâncare de la food truck în weekendul 1-3 aprilie.

Retail jobs

„Este o mare bucurie pentru noi să marcăm această aniversare, dată fiind perioada extrem de dificilă economic pe care o traversăm de doi ani încoace. Tocmai de aceea am hotărât să oferim clienților noștri acest weekend de activități speciale, dat fiind că ne-au rămas alături și ne susțin activitatea. Pentru a ne bucura cât mai mult împreună, am extins programul în cele două zile de weekend: magazinul Ghencea va fi deschis atât sâmbătă, cât și duminică, între orele 8 și 17”, a declarat Ioana Găvan, director de marketing MAM Bricolaj.

Compania a raportat o cifră de afaceri de 24,9 milioane de lei la încheierea primului semestru al 2021, cu 47,7% mai mare decât în perioada similară a anului trecut. Din luna ianuarie a acestui an, MAM Bricolaj este listat la Bursa de Valori București.

MAM Bricolaj a fost înființată în 2011 de către Cristian Găvan, având ca principale direcții de business comercializarea de materiale și accesorii de mobilă și produse conexe, bricolaj în mobilă și oferirea de servicii de proiectare în mobilă. În prezent, compania operează trei magazine în București (Morarilor, Luica, Prelungirea Ghencea) și un magazin online.

Fondatorul MAM Bricolaj, Cristian Găvan, deține 67,34% din acțiunile companiei, iar restul acțiunilor sunt deținute de persoane fizice și juridice, conform ultimelor date disponibile.

Citeste si:
Douglas deschide un nou magazin în România
Douglas deschide un nou magazin în România

Retailerul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice MAM Bricolaj deține trei magazine în București: Luică (Berceni), Morarilor (Pantelimon) și Ghencea. Din luna ianuarie a acestui an, MAM Bricolaj este listat la Bursa de Valori București.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  MAM Bricolaj Ghencea organizează o campanie aniversară cu premii și activități pentru clienți