Lectură de 3 minute

27 Apr 2023 - Știri și Noutăți

MAM Bricolaj a înregistrat o cifră de afaceri de 57,3 milioane de lei 

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

MAM Bricolaj, lanțul românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă prezent pe piața AeRo a Bursei de valori București, a încheiat anul financiar 2022 cu o cifră de afaceri de 57,3 milioane de lei, în creștere cu 7,9% față de 2021.  

Sursa foto: MAMBricolaj

Până la sfârșitul anului 2023, compania va defini criteriile de alocare și dorește implementarea unui plan de recompensare a persoanelor cheie din Societate cu acțiuni ale Societății, prin acordarea de opțiuni, „MAM – STOCK OPTIONS PLAN”, cu scopul recompensării fidelității acestora și creșterea gradului de retenție la nivel de rețea de magazine.

Principalele obiective și direcții de acțiune pe termen mediu și scurt sunt creșterea componentei online ca pondere, consolidarea financiară, implementarea de obiective calitative la nivel de magazine și de procese care să asigure implementarea și trasabilitatea rezultatelor obținute, precum și continuarea programului de investiții cu focus pe retehnologizare ateliere producție PAL și digitalizare procese la nivel de rețea de magazine.

Din cele trei unități pe care retailerul le deține în București, magazinul Morarilor continuă să fie în topul vânzărilor rețelei, cu o pondere de 46,31% în cifra de afaceri realizată, înregistrând vânzări nete de 26,54 milioane lei.

Magazinul Luică, al doilea magazin al rețelei, a generat vânzări nete de 21,38 milioane lei, (37,3% în cifra de afaceri totală). Magazinul Ghencea, deschis la finalul lunii martie 2021, a contribuit cu 6,09 milioane lei (10,6%) în structura vânzărilor realizate în anul 2022.

De remarcat și avansul înregistrat de divizia online a rețelei care a generat vânzări de 3,28 milioane de lei, reprezentând 5,73% din total vânzări nete. Performanțele diviziei online sunt cu 49,1% mai mari comparativ cu vânzările generate în 2021.

EBITDA pentru anul 2022 este în valoare absolută de 3,315 milioane lei și reprezintă 5,78% din veniturile nete realizate în perioada la care ne raportăm.

MAMBricolaj a realizat anul trecut 323.035 de tranzacții la nivel de rețea magazine, cu 3,9% mai mult față de anul 2021.

Citeste si:
 Leroy Merlin redeschide magazinul său din Craiova, în iunie
 Leroy Merlin redeschide magazinul său din Craiova, în iunie

Numărul clienților a fost mai mare cu 5%, iar media bonului pe client a fost de 344 de lei, cumulat în magazinele fizice și online, valoare de asemenea în creștere cu 2,6%.

Lanțul de magazine MAM Bricolaj oferă una dintre cele mai largi game de produse de profil - aproximativ 11.000 de produse sunt disponibile la vânzare în acest moment. Cea mai mare pondere în vânzările MAMBricolaj o au Panourile și Serviciile (41% din total), urmate de Accesorii (28%) Obiectele de fixare/Balamale (13%), Home (8%), Unelte (6%), precum și Electrice (4% din totalul vânzărilor).

Cristian Găvan a venit, în 2011, cu un concept nou de magazin, situat la granița dintre bricolaj și fabricarea de mobilă, permițând publicului larg să participe la construcția propriei mobile, într-un mod similar procurării mobilei la comandă, dar la un preț mult mai avantajos.

Astfel, cu ajutorul unui consultant MAMBricolaj, clienții au posibilitatea de a-și proiecta mobila pe are și-o doresc și de a participa efectiv la asamblarea ei, având la dispoziție în magazine o gamă largă de materiale, accesorii și culori.

Primul magazin MAMBricolaj din București, cu o suprafață de 800 mp, a fost deschis în aprilie 2011, pe Blv. Burebista. Unitatea a fost mutată în 2019, pe Șos. Morarilor, iar suprafața a fost mărită la 1.100 mp. Al doilea magazin MAMBricolaj, cu o suprafață de 1.500 mp, a fost inaugurat, în 2014, în Str. Luică, iar cel de-al treilea a fost deschis în martie 2021, în Prelungirea Ghencea, pe o suprafață totală de 1.500 mp. Din 2014, MAMBricolaj are și magazin online.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  MAM Bricolaj a înregistrat o cifră de afaceri de 57,3 milioane de lei