Lectură de 3 minute

02 Feb 2021 - Știri și Noutăți

Florăria Magnolia, încasări de 8 milioane de euro anul trecut. Planuri pentru 3 florării noi în 2021

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Florăria Magnolia face bilanțul pentru 2020 și arată că în ultimul an a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu peste 6% față de 2019. Astfel, compania ajunge la încasări de aproximativ 8 milioane de euro și își păstrează titlul de cea mai mare florărie din România.

Pentru 2021, Magnolia estimează o creștere a cifrei de afaceri cu până la 30%.

În 2020, pentru florăria Magnolia, principalul canal de vânzare a fost cel online, care a reprezentat aproximativ 43% din totalul de vânzări pentru acest an. Cele mai căutate flori au fost cele de primăvară, mai exact lalele, alstroemeria și trandafiri roșii.

Coșul mediu de cumpărături a ajuns la aproximativ 275 de lei. În egală măsură, în 2020, florăria Magnolia a dezvoltat în mod accelerat canalul online de vânzare.

Orașele cu cele mai mari volume de comenzi au fost București și Cluj-Napoca. Pe plan extern, cele mai multe comenzi vin din țări precum Statele Unite ale Americii, Marea Britanie (Londra) și Germania.

CITEȘTE despre Florării online cu livrare oriunde în lume: de unde poți comanda aranjamente florale și buchete de flori

„În ciuda faptului că 2020 a fost un an dificil și impredictibil pentru noi toți, ne bucurăm că am reușit să menținem un trend ascendent și să avem rezultate bune. Ne-am axat prioritar pe vânzările online, am continuat să livrăm flori oriunde în lume și am apreciat să vedem că oamenii au avut o mare deschidere pentru acest canal. Mai mult, suntem încântați că în 2020 am putut să deschidem două noi puncte de lucru, la Oradea și Târgu Mureș și, în egală măsură, să consolidăm poziția brandului Magnolia în piață. Prin strategia de business ne dorim să ajungem cât mai aproape de clienții noștri și să le oferim serviciile noastre atât online, cât și offline, prin puncte de lucru bine puse la punct. De aceea, planurile pentru 2021 includ extinderea rețelei la nivel național”, a declarat Gabriel Molnar, fondator Florăria Magnolia.

Magnolia își propune ca anul acesta să continue extinderea rețelei la nivel național, prin deschiderea de trei noi florării în orașe cheie din țară. Acestea vor fi construite după cel mai recent concept de brand și vin cu produse excelente pentru iubitorii de flori și plante. Totodată, florăria Magnolia estimează că anul acesta, în România, piața de flori va fi în creștere, deoarece pentru foarte multe persoane să dăruiască flori este un mod ușor și accesibil de a fi mai aproape de cei dragi.

Citeste si:
Karcher, brandul de produse profesionale de curățenie, anunță planuri de expansiune în România
Karcher, brandul de produse profesionale de curățenie, anunță planuri de expansiune în România

Magnolia deține o florărie online, magnolia.ro, și o rețea de 17 magazine tip florării în zece orașe (Cluj-Napoca, Bistrița, Baia Mare, Oradea, Târgu Mureș, Brașov, Constanța, Galați, Timișoara, București). Pe lângă aceasta, colaborează cu peste 58.000 de florării internaționale din 140 de țări, facilitând astfel livrările de flori oriunde în lume.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Florăria Magnolia, încasări de 8 milioane de euro anul trecut. Planuri pentru 3 florării noi în 2021