Lectură de 2 minute

16 Feb 2022 - Știri și Noutăți

Macromex ajunge la investiții de 500.000 de euro în platforma B2B Bocado.ro, dedicată aprovizionării HoReCa

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Producătorul de congelate și refrigerate Macromex, care a lansat platforma Bocado.ro, o soluția de e-commerce dedicată aprovizionării HoReCa, are în plan ca anul acesta să atragă peste 2.000 de clienți și 40% din comenzile totale, generând astfel venituri de 10 milioane de euro.

Macromex a lansat în octombrie 2021 platforma Bocado.ro. În primele trei luni de la lansare, peste 2.000 dintre clienții Macromex și-au făcut cont în noua platformă, iar 30% dintre aceștia au mutat întregul proces de achiziție online, unde comenzile pot fi plasate 24/7. După mai mult de doi ani și cu o investiție de 500.000 euro, Macromex susține că a obținut o reducere semnificativă a costului de preluare a comenzilor, de cinci ori mai mic față de procesul similar realizat offline.

Platforma Macromex pentru HoReCa

Platforma recent lansată de Macromex a fost dezvoltată astfel încât să asigure clientilor HoReCa rapiditate în plasarea comenzilor de aprovizionare. Platforma are informații actualizate despre produsele oferite, iar informațiile din cont sunt parțial precompletate prin integrarea cu baza de date ANAF.

Odată creat contul, clientul are acces direct la stocul real disponibil, prețuri actualizate, informații logistice detaliate (gramaj pe produs, ambalare pe bax, cantitate minimă de comandă, greutatea totală a produselor adăugate în coș), ajutor în calcularea costului per porție, respectiv per kilogram, estimarea valorii finale a comenzii, precum și asistență dedicată din partea unui agent Bocado.ro

Platforma pune la dispoziție în timp real istoricul facturilor, situația la zi a plăților și ziua planificată de livrare, în funcție de geolocalizarea clientului.

„În perioada imediat următoare ne dorim să personalizăm în detaliu experiența clienților noștri, venind cu oferte dedicate tipului de business, fie că sunt pizzerii, restaurante, bistro-uri, patiserii etc. Din punct de vedere al funcționalităților, avantajul de a lucra cu o platformă specializată pentru e-commerce este că suntem mereu aliniați la ultimele dezvoltări tehnologice în domeniu, optimizând fluxul operațional”, a explicat Albert Davidoglu, CEO Macromex.

Top categorii și comandă medie

Până în prezent, cele mai multe comenzi au fost plasate pentru categoriile semipreparate, carne, legume și fructe, produse de brutărie și patiserie, urmate de produse lactate și vegetale. Media comenzii este 1.000 de lei, iar gradul de recurență al comenzilor s-a menținut odată cu trecerea acestora în online, variind în funcție de specificul fiecărui business.

Cei mai mulți utilizatori sunt din București, urmați de clienții din Cluj-Napoca, Brașov, Constanța și Iași.

Citeste si:
Felix Pătrășcanu, co-fondator FAN Courier, devine membru al Board of Advisors în cadrul Evamar
Felix Pătrășcanu, co-fondator FAN Courier, devine membru al Board of Advisors în cadrul Evamar

Macromex vrea să atragă 2.000 de clienți activi

Pentru 2022, Macromex își propune să continue investițiile în dezvoltarea platformei Bocado.ro, integrând oferte personalizate, produse exclusive, precum și soluții dedicate clienților cu un anumit specific - pizzerii, patiserii, bistrouri etc. Estimările arată că aceste linii de dezvoltare vor atrage peste 2.000 de clienți activi, cu comenzi constante, și 40% dintre comenzile totale plasate de HoReCa, generând afaceri de 10 milioane de euro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Macromex ajunge la investiții de 500.000 de euro în platforma B2B Bocado.ro, dedicată aprovizionării HoReCa