Lectură de 2 minute

25 Oct 2023 - Știri și Noutăți

Maciej Podwojski, Primark: Românilor le place să se plimbe prin malluri

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Maciej Podwojski, directorul de vânzări al Primark în Europa Centrală și de Est, a vorbit despre planurile companiei de a deveni mai sustenabilă, în cadrul retailArena, eveniment oganizat de retail.ro. De asemenea, acesta a oferit și câteva detalii despre comportamentul de consum și despre obiceiurile puțin neobișnuite ale românilor. 

Sursa foto: Ovidiu UDR/ retailArena 2023

Întrebat dacă românii sunt diferiți în privința modului de a face cumpărături și în funcție de preferința produselor, Maciej Podwojski a remarcat faptul că românilor le place să petreacă timp în centrele comerciale. Nu este vorba doar de cumpărături, ci și de aspectul social.

„Clienții români nu aș spune că sunt cu mult diferiți de restul clienților noștri, dar am observat că românilor le place să se plimbe prin malluri. Nu este vorba doar despre cumpărături, ci și de aspectul social, le place să petreacă timpul cu prietenii și familia în centrele comerciale. În privința comportamentului de consum, aș spune că, forțați de inflație și de presiunea costurilor mari, preferințele clienților s-au schimbat. Consumatorii planifică mai mult înainte de a face cumpărături și au tendința de a cumpăra ceva de care au cu adevărat nevoie. De asemenea, am fost uimiți de reacția consumatorilor români la gama de produse cosmetice, este una dintre cele mai puternice din rețeaua Primark”, a declarat directorul de expansiune al Primark, la retailArena.

În altă ordine de idei, acesta a mai explicat că a fost o perioadă foarte aglomerată pentru compania Primark privind creșterea în Europa Centrală și de Est, care rămâne o regiune cheie pentru Primark. În acest timp, a fost deschis primul magazin în Slovacia, situat în Eurovea din Bratislava, și și-au mărit prezența în Polonia cu încă două magazine, în Wroclaw și Lodz.

În plus, compania se pregătește pentru prima deschidere în Ungaria. Cât despre România, a adăugat că Primark este în căutare de oportunități și în alte orașe din țară.

retailArena este organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe Fan Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Maciej Podwojski, Primark: Românilor le place să se plimbe prin malluri