În urma tranzacției, o nouă societate mixtă, Global Travel Retail Holdings, a fost creată pentru a gestiona afacerea, care se va extinde de pe navele de croazieră la punctele de vânzare terestre. Directorul general al Starboard, Lisa Bauer, în funcție din 2019, va rămâne la conducere, potrivit Business of Fashion.
Starboard, cu sediul la Miami, operează pe zeci de nave Carnival Cruise Line, Royal Caribbean și Holland America, cu peste 70 de magazine independente care vând articole de lux de modă, bijuterii și produse de înfrumusețare.
Compania, care face parte din Cruise Line Holdings, este prima afacere de vânzare cu amănuntul la bord cu magazine dedicate exclusiv mărcilor LVMH, cum ar fi Bulgari și Hublot, aflată în prezent la bordul navei Quantum of the Seas a Royal Caribbean.
LVMH a încheiat cel de-al treilea trimestru al anului cu o creștere a vânzărilor de doar 1%, față de creșterile de două cifre din trimestrele anterioare. Grupul a avut o cifră de afaceri de 19,96 miliarde de euro între iulie și septembrie, sub estimările de 21,5 miliarde de euro. În primele nouă luni ale anului, cifra de afaceri a fost de 62,205 miliarde de euro, cu 10% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut.