Lectură de un minut

23 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Grupul de produse de lux LVMH cumpără 60% din acțiunile casei italiene de modă Etro

Roxana Vasile

Grupul de produse de lux LVMH cumpără o mare parte din acțiunile casei de modă din Milano, Etro, prin intermediul firmei de investiții L'Catterton. Achiziția evaluează casa de modă la 500 de milioane de euro, potrivit Retail Detail.

LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton cumpără 60% din acțiunile casei de modă, în timp ce cei patru copii ai fondatorului Gerolamo Etro dețin fiecare câte un procent de 10% din acțiuni. Familia va continua să gestioneze toate bunurile imobile legate de activitățile grupului, de la magazine până la sedii. 

LVMH are deja în portofoliu câteva branduri italiene de lux, inclusiv Fendi, Loro Piana și lanțul de bijuterii Bulgari. Etro a început în 1968 ca o fabrică de producție de țesături, mai târziu dezvoltându-se într-o marcă de haine. Global, retailerul are o rețea de 140 de magazine. În plus, în sectorul fashion pentru femei și bărbați, gama include accesorii, parfumuri, produse home&deco și lenjerie de uz casnic. 

Achiziția este așteptată să fie finalizată până la finalul acestui an. După achiziție, fondatorul Geralmo Etro va deveni președinte al companiei.

Citeste si:
Lipsa șoferilor de camioane creează probleme în lanțul de aprovizionare al Marii Britanii și în statele UE
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Grupul de produse de lux LVMH cumpără 60% din acțiunile casei italiene de modă Etro