"În pofida unei aşteptate încetiniri, nu avem în vedere concedieri la nivel de grup şi nici reduceri semnificative de personal", a precizat Przemyslaw Lutkiewicz, într-un comunicat de presă, adăugând că recentele majorări de costuri transfrontaliere au forţat compania să se concentreze pe raţionalizarea cheltuielilor în toate domeniile de activitate, scrie Agerpres.ro.
Anterior, la o întâlnire cu analiştii care a avut loc, Lutkiewicz a spus că rezultatele pe trimestrul al treilea arată că cheltuielile operaţionale ale LPP au crescut mai rapid decât vânzările, cu 50% în ritm anual, şi în acest context a făcut un apel pentru măsuri de reducere a costurilor. LPP, care operează în aproape 40 de ţări din Europa, Africa şi Asia şi gestionează o reţea de peste 1.800 de magazine, a decis să revizuiască costurile la orice nivel, de la un management mai bun al personalului şi până la consumul de energie din magazine, a precizat Przemyslaw Lutkiewicz la întâlnirea cu analiştii.
În plus, Przemyslaw Lutkiewicz a spus că LPP ar putea să îşi reducă depozitele şi să livreze mai multe comenzi online de la magazine, în încercarea de a reduce costurile cu logistica.
Retailerul polonez LPP, care deţine mărcile Reserved, Sinsay şi Mohito, a raportat o scădere de 37% a profitului net în trimestrul al treilea până la 395,5 milioane de zloţi (21,64 milioane de dolari), chiar dacă veniturile au crescut cu 40% până la 4,37 miliarde de zloţi.