Creșterea este cu până 46% mai mare decât anul anterior, în ceea ce privește vânzările online. Se pare că cel mai mare profit este făcut din eCommerce, avantajos mai ales mulțumită organizării magazinelor fizice.
Aparent, amenajarea din interior este făcută în așa fel încât să se ofere cea mai mare vizibilitate pentru cea mai largă gamă posibilă, însă fără să se investească în depozite mari automatizate. Fluxul de servicii online și offline este asigurat de aceeași echipă de angajați. Astfel, configurația generează profit pe canalele digitale.
Și în Belgia, restructurarea magazinelor Match și Smatch - care a însemnat închiderea permanentă a 17 locații și disponibilizarea a peste 200 de angajați - a permis creșterea grupului și l-a făcut profitabil, iar aici toate magazinele au fost pe creștere. Și Delitraiteur, cu 41 de unități, parte din structura grupului franco-belgian, este de asemenea în ascensiune.
Retailerul anunță că planurile de viitor includ deschiderea a câte 3-4 locații în fiecare an.
CITEȘTE despre cora România: intrarea pe segmentul de proximitate și deschiderea primului magazin cora Urban și despre lansarea cora Pro, serviciu de comenzi pentru companii
Louis Delhaize Group este un grup de companii de retail din Belgia, înființat în anul 1850 și deține magazine alimentare în Belgia, Franța, Luxemburg, Ungaria și România - prezent prin hipermarketurile cora.