Efectele valutare au avut un impact negativ: la cursuri de schimb constante, vânzările au crescut chiar cu 21,8% mai mult. Al doilea trimestru a fost considerabil mai bun pentru retailer, care a avut o creștere de 33,5% (de la o dată la alta) comparativ cu anul trecut. Creșterea este, de asemenea, cu 8,4% mai mare decât în 2019.
L'Oréal a avut trei tendințe
Cea mai puternică creștere a venit din produsele profesionale (32,6%), ajutate de o piață care se recuperează treptat după criza Covid-19. L'Oréal a declarat că a beneficiat de trei tendințe fundamentale din sector: digitalizarea saloanelor, creșterea stiliștilor independenți și explozia comerțului electronic. Îngrijirea părului rămâne categoria de creștere numărul unu, Kérastase fiind cel mai dominant brand.
Grupul de produse de îngrijire a încheiat prima jumătate a anului cu o creștere raportată de 1,9%. Tot în acest segment, grupul a depășit performanța pieței, iar comerțul electronic reprezintă acum mai mult de o cincime din cifra de afaceri a diviziei.
De asemenea, și profitul operațional este în creștere, ajungând la 2,99 miliarde de euro. În plus, profitul net al grupului a ajuns la un total de 2,36 miliarde de euro.