Lectură de un minut

05 Aug 2021 - Știri și Noutăți

L'Oréal, creștere în segmentul produselor profesionale

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

L'Oréal a reușit să își crească cota de piață în toate diviziile și toate regiunile în prima jumătate a anului 2021. Compania producătoare de produse de îngrijire și produse cosmetice a înregistrat vânzări de 15,2 miliarde de euro în primele șase luni ale anului, în creștere cu 16,2% față de aceeași perioadă a anului precedent. Prin urmare, compania și-a exprimat o mare încredere în viitorul companiei din plan financiar, scrie Retail Detail.

Efectele valutare au avut un impact negativ: la cursuri de schimb constante, vânzările au crescut chiar cu 21,8% mai mult. Al doilea trimestru a fost considerabil mai bun pentru retailer, care a avut o creștere de 33,5% (de la o dată la alta) comparativ cu anul trecut. Creșterea este, de asemenea, cu 8,4% mai mare decât în ​​2019.

L'Oréal a avut trei tendințe

Cea mai puternică creștere a venit din produsele profesionale (32,6%), ajutate de o piață care se recuperează treptat după criza Covid-19. L'Oréal a declarat că a beneficiat de trei tendințe fundamentale din sector: digitalizarea saloanelor, creșterea stiliștilor independenți și explozia comerțului electronic. Îngrijirea părului rămâne categoria de creștere numărul unu, Kérastase fiind cel mai dominant brand.
Grupul de produse de îngrijire a încheiat prima jumătate a anului cu o creștere raportată de 1,9%. Tot în acest segment, grupul a depășit performanța pieței, iar comerțul electronic reprezintă acum mai mult de o cincime din cifra de afaceri a diviziei.

De asemenea, și profitul operațional este în creștere, ajungând la 2,99 miliarde de euro. În plus, profitul net al grupului a ajuns la un total de 2,36 miliarde de euro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  L'Oréal, creștere în segmentul produselor profesionale