Lectură de 2 minute

03 Mar 2022 - Știri și Noutăți

#Localnicii își schimbă temporar numele în #Localnicele, în luna martie

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

În martie, #Localnicii, programul care promovează antreprenorii locali, se transformă temporar în #Localnicele, pentru a identifica și aplauda, cu ajutorul oamenilor din România, femeile care schimbă în bine comunitatea din care fac parte. Inițiativa aduce și o alternativă locală de cadou, care vine cu un nou design. Cutia cu Localnice conține produse create de antreprenoare creative, într-o selecție menită să transmită apreciere, disponibilă pe www.kookoo.ro.

 

Piesa centrală din cutie este volumul I al cărții Nesupusele, un proiect editorial în care cele cinci scriitoare ne vorbesc despre femei remarcabile din istorie și din prezent. O carte despre modele feminine, valori, alegeri în viață, întrebări, 100 de povești despre femei admirabile din România.

Principalul obiectiv al inițiativei este identificarea a cel puțin 250 de femei antreprenor din toată țara, cu ajutorul românilor, prin mecanismul dedicat de pe www.localnicii.ro/localnicele, cărora compania să le răsplătească munca.

„Inspirați de povestea cărții Nesupusele, am decis să creăm o campanie prin care să identificăm cel puțin 250 de femei antreprenor care schimbă comunitățile din care fac parte. Invităm pe toată lumea să intre pe platformă și să nominalizeze o astfel de femeie, iar noi le vom trimite cadou Cutia cu Localnice, prin care să le recompensăm pentru toată munca pe care o fac. Vrem să le mulțumim și să le trimitem un mic semn de apreciere, pentru că ceea ce fac este esențial”, a spus Răzvan Crișan, cofondator Kané Group.

Până acum, #Localnicii a însemnat peste 100 de antreprenori implicați în campanie, atât prin prezența în serialul Localnicii, cât și în cele 9 ediții ale Cutiei cu Localnici, care au generat vânzări de peste două milioane de lei, adică 40.000 de produse cumpărate de la acești antreprenori. De asemenea, în 2021, CEC Bank și Mastercard au dezvoltat Pachetul Start-Up LOCALNICII, un produs bancar pentru antreprenorii aflați la început de drum, completat de un set de alte beneficii speciale.

Grupul Kané este un grup specializat pe concepte unicate de ospitalitate, gândite în jurul artizanilor și micilor producători, iar din el fac parte Kané – New Romanian Cuisine, Mamizza – NeoNeapolitan Pizza, Mercato Kultur – Outdoor Food & Drinks Market, Cafeneaua M60, Hej Bjorn Coffee și Gastrobar. Localnicii este platforma de poziționare și facilitare de vânzări directe pentru producătorii artizanali locali, lansată în decembrie 2020, alături de CEC Bank și Mastercard.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  #Localnicii își schimbă temporar numele în #Localnicele, în luna martie