Lectură de 3 minute

28 Oct 2021 - Știri și Noutăți

Lidl și Google lansează #DateToDonate, o campanie de susținere a donării de sânge

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Google România împreună cu Lidl România si Asociația HEM lansează campania de susținere a donării de sânge “#DateToDonate. Împreună donăm speranță”, având în vedere că în acest moment, donarea de sânge este într-o situație critică. Cantitatea de sânge necesară transfuziilor și operațiilor este cu peste 25% mai mică față de perioada pre-pandemie, când era oricum insuficientă, potrivit datelor furnizate de Centrul de Transfuzii Sanguine București.

Pentru a multiplica impactul si a diminua teama de a dona, mesajul campaniei are în centru donarea de sânge împreună cu o altă persoană apropiată.

Campania va fi promovată, pro bono, de o serie de creatori de conținut de pe YouTube, care își vor încuraja fanii și urmăritorii să doneze. Primele nume care s-au alăturat campaniei #DateToDonate sunt Denis Roabeș (solistul formației The Motans), Irina Rimes, George Buhnici, Jamila, Alex Cozma (Atenție, Cad Mere!), Cristian Presură și Mihai Alexandru Hash.

Ei vor filma mesaje de promovare a donării de sânge, în fiecare video urmând să participe o pereche de vedete, pentru a încuraja donarea împreună cu o persoană apropiată.

Premii pentru donatori

Google investește în campania #DateToDonate 100.000 de dolari sub forma de promovare pe YouTube. Totodată, Lidl România va oferi primilor 5.000 de donatori cupoane de cumpărături în valoare de 100 de lei, utilizabile prin aplicația Lidl Plus, disponibilă gratuit pe Google Play și App Store.

Pentru a se înscrie în campanie, donatorii trebuie să intre pe pagina dedicată a platformei n-avemsange.ro (deținută și administrată de Asociația HEM) unde trebuie să încarce o poză cu dovada donării - codul și data din carnetul de donator sau adeverința din ziua donării.

Campania #DateToDonate se desfășoară cu sprijinul GodMother, MRM, Global Records, Cat Music, Roton Music, Akasha FILM și a partenerilor media Kiss FM și Magic FM. Campania va dura până pe 15 decembrie.

„Donarea de sânge este o problemă critică în România, afectând mii de oameni care au nevoie de sânge pentru operații și transfuzii. Ne-am dorit să facem ceva pentru a încuraja oamenii să ajute cu sânge pe cei care au nevoie, iar alături de Lidl România, HEM și influencerii care au venit alături de noi sperăm să aducem cât mai mulți oameni în centrele de donare.

Citeste si:
Noi funcționalități VTEX pentru retailerii: ce rol va avea inteligența artificială
Noi funcționalități VTEX pentru retailerii: ce rol va avea inteligența artificială

Campania este centrată în jurul ideii de a-ți înfrânge teama, iar soluția pe care o propunem este mersul la centrul de donare împreuna cu o persoana apropiata. Avem nevoie de implicare, in aceste momente critice, când fiecare mililitru de sânge donat contează pentru persoanele aflate în suferință!”, a declarat Florin Pravai, head of domestic market, Google România.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ peste 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

În luna octombrie, Lidl România aniversează 10 ani de la intrarea pe piața locală. Retailerul a ajuns în prezent la o rețea locală de peste 300 de magazine și o echipă de aproximativ 10.000 de angajați la nivel național. Compania lucrează cu peste 400 de furnizori de produse din România și are peste 3.000 de articole românești, în sortimentul permanent și în promoții de tip in-and-out, în săptămâni tematice precum „Săptămâna Românească” sau „Săptămâna Retro”.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lidl și Google lansează #DateToDonate, o campanie de susținere a donării de sânge