Lectură de un minut

11 Jul 2017 - Știri și Noutăți

Lidl anunta demararea unei noi campanii de donatii pentru Fundația LEADERS

Abonează-te pe  

In perioada aprilie-iunie Lidl Romania a demarat o campanie de donatii la casele de marcat. Aceasta a dus la strangerea sumei de 35.000 de euro pentru sustinerea Greenpeace Romania, banii fiind stransi cu ajutorul clientilor si angajatilor lantului de magazine. Demersurile organizatiei este de a salva padurile virgine ale Romaniei.

 

Prin intermediul campaniei de strangere de fonduri de la casele de marcat din magazinele Lidl, din perioada aprilie – iunie 2017, s-au facut implicari directe in sustinerea fundatiei Greenpeace Romania. Fondurile de 35.000 de euro urmeaza sa contribuie la identificarea si protejarea padurilor virgine ale Romaniei, pentru a le oferi viitoarelor generatii sansa de a se bucura de un ecosistem forestier bogat.

In continuare, in perioada iulie – septembrie se pot face donatii pentru programul Fundatiei LEADERS, dedicata sustinerii tinerilor care doresc sa dobandeasca competente de leadership. Noua campanie de donatii din magazinele Lidl Romania vor fi demarate pentru asociatia care are ca principal obiectiv formarea si sprijinirea tinerilor responsabili, vizionari si curajosi, prin programe practice si aplicate pentru fiecare nivel de dezvoltare. Astfel, participantii au parte de o experienta personalizata alaturi de traineri specializati si lideri din diverse domenii, care le monitorizeaza parcursul pe termen lung. Dupa finalizarea cursurilor de dezvoltare personala, tinerii lideri devin parte a unei comunitati de absolventi in care au acces la resurse, mentorat si sprijin constant.

Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania a completat: „Ne bucuram ca, alaturi de Greenpeace Romania, luam parte in mod activ la demersurile de protejare a padurilor virgine din tara. Este un mod prin care contribuim si noi la acest demers extrem de important pentru viitor: generatia noastra sa lase mostenire un numar de ecosisteme neafectate semnificativ de interventia omului. Si pentru ca un viitor sustenabil este parte din ADN-ul nostru, urmatoarea campanie de la casele de marcat este directionata catre proiectele dezvoltate de Fundatia LEADERS, axate pe educatie.”

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lidl anunta demararea unei noi campanii de donatii pentru Fundația LEADERS