Lectură de 2 minute

15 Feb 2022 - Știri și Noutăți

Lidl România crește veniturile angajaților cu 12,5% din luna martie și le oferă un bonus anual

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Discounterul Lidl a anunțat că va crește veniturile angajaților cu 12,5%, începând cu 1 martie 2022, iar venitul mediu lunar brut câștigat de un vânzător la angajarea în companie va fi de peste 4.950 de lei, adică aproximativ 2.900 lei net. 

În anul financiar 2022, cel mai mic venit mediu lunar realizat de un vânzător la angajarea în Lidl România va fi de 4.950 de lei brut (aproximativ 2.900 de lei net), sumă ce include salariul, tichetele de masă, primele anuale de Paște și de Crăciun, un bonus anual, precum și alte tipuri de bonusuri și sporuri.

Toți angajații Lidl România activi pe întreg parcursul anului financiar 2022 vor primi, odată cu salariul aferent lunii februarie 2023, un bonus anual echivalent cu valoarea salariului de bază al acestora din luna respectivă. Pentru angajații care se vor alătura echipei Lidl pe parcursul anului financiar, bonusul acordat va fi calculat proporțional cu perioada lucrată.

Salarii Lidl în 2022

Numărul de zile de concediu acordate angajaților crește progresiv în primii ani de activitate în companie, ajungând la un număr maxim de 27 de zile de concediu. Acestea includ și o zi liberă cu ocazia zilei de naștere. În plus, Lidl este primul retailer din România care a implementat, începând cu decembrie 2013, politica de a oferi două zile libere angajaților din magazine atât de Crăciun, cât și de Paște.

Pe lângă asigurarea de sănătate privată, angajații beneficiază de o asigurare de viață valabilă oriunde în lume, care acoperă cazurile de accident, cele de îmbolnăvire, dar și servicii speciale care au acoperire și în cazul îmbolnăvirii ca urmare a infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Pe lângă beneficii precum abonamente la platforma Bookster și oferte speciale la abonamentele de fitness, toți membrii echipei Lidl din magazine, depozite sau sediile administrative au parte de programe de formare personalizate în funcție de nevoile lor de dezvoltare.

În 2020, discounterul Lidl a detronat Kaufland în clasamentul celor mai mari retaileri alimentari, după ce a raportat o cifră de afaceri de 12,8 miliarde de lei, cu doar 27 de milioane de lei mai mult decât sora sa. Discounterul cu 33 de noi magazine deschise în 2020 a înregistrat o creștere spectaculoasă de 31% a afacerilor, în timp ce cifra de afaceri a Kaufland a crescut cu aproape 1 miliard de lei.

Lidl este unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu o echipă de peste 10.000 de membri activi, care își desfășoară activitatea în toate județele.

Citeste si:
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lidl România crește veniturile angajaților cu 12,5% din luna martie și le oferă un bonus anual