Între 17 ianuarie – 13 februarie 2022, la cumpărături în valoare de minimum 70 de lei în magazinele Lidl din toată țara, clienții vor primi un pliculeț cu unul dintre cele 25 de personaje din colecția Fresh Heads, în limita stocului disponibil. Personajele, ce iau forma unor biluțe din sticlă reciclată, pot fi integrate în mai multe jocuri cu ajutorul labirintului disponibil în albumul de colecționare (19,99 lei) și al țintei (4,99 lei). Alături de săculețul de colecționare, acestea pot fi achiziționate din magazinele Lidl din țară, în perioada campaniei.
Aplicația mobilă Fresh Heads vine cu o serie de jocuri interactive în care sunt integrate cele 25 de personaje. Utilizatorii pot ține evidența personajelor colecționate, prin scanarea cartonașului primit odată cu biluța și pot face schimb de dubluri cu prietenii. Aplicația Fresh Heads poate fi descărcată gratuit din Google Play, App Store și Huawei App Gallery.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ peste 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.
Foto: Captură video Lidl